کشف 969 هزار نخ سیگار قاچاق در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از کشف 83 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، 969 هزار نخ سیگار قاچاق ، 16 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 4 نفر از دلالان غیرمجاز ارز در قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 969 هزار نخ سیگار قاچاق در قم
کشف 83 کیلوگرم حشیش در قم


فرمانده انتظامی استان قم از کشف 83 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در قم خبر داد.
سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهارداشت: در پی گیری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، فردی قصد دارد با یک دستگاه خودروی کمپرسی، محموله مواد مخدر را از جنوب کشور با عبور از محور مواصلاتی قم به شهرستان ساوه منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام خودرو را شناسایی کردند.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش مأموران کامیون متوقف و با دستگیری متهم و همدستش، خودرو نیز برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته 83 کیلو و 200 گرم حشیش کشف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف 969 هزار نخ سیگار قاچاق در قم


فرمانده انتظامی استان قم از کشف 969 هزار نخ سیگار قاچاق در قم خبر داد.
سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهارداشت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه کامیونت حامل محموله سیگار قاچاق شناسایی و توقیف شد.
وی گفت: راننده کامیونت قصد داشت محموله قاچاق را از یکی از استان های جنوبی به تهران منتقل کند که مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودرو مذکور را در محور مواصلاتی قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: با انتقال کامیونت به پلیس امنیت عمومی استان و طی بازرسی از آن، 969 هزار نخ سیگار قاچاق در قالب 97 کارتن که به طرز ماهرانه ای در پوشش کیسه های خاک اره جاسازی شده بود، کشف شد.
سردار آقاخانی اضافه کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در قم


فرمانده انتظامی استان قم از کشف 16 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیر مجاز عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.
به گفته وی در ادامه مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی استان به محل مذکور مراجعه و یک دستگاه خاور را در حال بارگیری سوخت قاچاق توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: طی بررسی های صورت گرفته 16 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و با دستگیری مالک کارگاه، سوخت قاچاق نیز طی تنظیم صورت جلسه تحویل شرکت نفت شد.
سردار آقاخانی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن110 به پلیس استان اطلاع دهند.

دستگیری 4 نفر از دلالان غیرمجاز ارز در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 4 تن از دلالان غیرمجاز ارز در قم خبر داد.
سرهنگ "مراد حسین جعفریان" اظهارداشت: مأموران کلانتری های 12 شهید ایمانی و 13 شهید سعیدی با اجرای طرحی ضمن حضور در اطراف حرم مطهر، 4 نفر از دلالان غیر مجاز ارز را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در ادامه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به این کلانتری ها منتقل شدند.
سرهنگ جعفریان تصریح کرد: در مجموع از افراد مذکور 11 اسکناس 100 دلاری، 7 اسکناس 25 هزار دیناری، 4 اسکناس 10 هزار دیناری، 12 اسکناس 5 هزار دیناری، 26 اسکناس هزار دیناری عراقی، یک اسکناس هزار روپیه پاکستان و 10 میلیون و 545 هزار تومان وجه نقد کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار