برای اولین بار در کشور و با شعار « گامی به سوی مهر و مهربانی »:

مانور آمادگی بازگشایی مدارس در سراسر آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی اجرا شد

ارومیه (پانا) - مانور آمادگی مدارس برای شروع سالتحصیلی جدید در آذربایجان غربی با حضور مسوولان استانی، دانش آموزان و اولیا آنان در سراسر استان برای دومین سال متوالی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مانور آمادگی بازگشایی مدارس در سراسر آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی اجرا شد

« گامی به سوی مهر و مهربانی » شعاری است که این مانور با آن آغاز شد تا در یک مهرماه امسال هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نباشد و سال تحصیلی جدید بدون دغدغه و با شور و نشاط مضاعف آغاز شود.

شناسایی نقاط ضعف مدارس و رفع آن، آشنایی دانش‌آموزان با معلمان و فضای مدرسه و کلاس نیز در برگزاری این مانور از جمله مواردیست که مورد نظر مسئولان این نهاد می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در این مانور که طی ایین ویژه ای در مدرسه ام‌البنین ارومیه برگزار شد، گفت: هدف مانور آمادگی یک مهر، آشنایی دانش‌آموزان با محیط مدارس و آماده‌سازی مدرسه برای شروع خوب روز آغازین سالتحصیلی جدید است.

«ابراهیم محمدی» اظهار داشت: رفع دغدغه‌های اولیا و دانش‌آموزان برای آغاز سالتحصیلی در دستور کار قرار دارد و شناسایی و احصا مشکلات و نقاط ضعف از اهداف برگزاری این مانور اماده سازی است.

وی افزود: سال تحصیلی جدید در پنج هزار مدرسه استان با حضور بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز و 36 هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش در سراسر استان آغاز خواهد‌شد.

محمدی اظهار داشت: برای نظارت برروند اجرای مطلوب مانور آماده سازی بازگشایی مدارس 345 اکیپ نظارتی در استان تشکیل و در تمامی مدارس حضور یافتند.

در این مانور دانش‌آموزان بعد از نواخته شدن زنگ مدرسه به صورت نمادین در کلاسهای درس حضور یافته و با محیط مدرسه آشنا شده و با معلمان دیدار کردند.

مدیرکل و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه سایر مسوولان در این مانور با حضور در کلاسهای درس پیشاپیش فرا رسیدن سالتحصیلی را به دانش آموزان تبریک گفتند.

این مانور برای نخستین بار در سال گذشته به عنوان طرح ابتکاری آذربایجان غربی در مدارس استان و یکماه قبل از بازگشایی این مکانهای آموزشی اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار