شرایط و فرآیند انتقال اضطراری درون استانی فرهنگیان کردستانی اعلام شد

سنندج(پانا)-اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان، شرایط و فرآیند انتقال اضطراری دورن استانی فرهنگیان را در شهریور ماه 98 اعلام کرد .

کد مطلب: ۹۴۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شرایط و فرآیند انتقال اضطراری درون استانی فرهنگیان کردستانی اعلام شد

ایوب قادریان رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کردستان،با اعلام این خبر گفت: به منظور ساماندهی و استفاده بهینه از نیروی های انسانی موجود، رفع مازاد و جبران کمبود در برخی از مناطق آموزشی ، به استناد تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان، شرایط و ضوابط نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان تعیین و به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه نوع انتقال فرهنگیان متقاضی در این مرحله صرفا به صورت موقت یکساله بوده و رعایت شرایط مندرج در شیوه نامه شماره 2540/ 106977/ 5800 مورخ 2/ 12/ 97 لازم است، گفت: شهرستانها و مناطق پس از اطلاع رسانی موضوع انتقالات اضطراری به فرهنگیان متقاضی، درخواست انتقال اضطراری افراد در زمینه های ذیل را حداکثر تا تاریخ 5/ 6/ 98 اخذ و پس از بررسی توسط کمیته مدیریت ثبت و در صورت داشتن شرایط لازم جهت تعذیه در سامانهhrm و تایید امتیازات افراد در اختیار واحد امور اداری و تشکیلات شهرستان قرار دهند .

مشمولین انتقال اضطراری :

متقاضیان دارای تاییدیه کمیسیون پزشکی به علت بیماری خود، همسر یا فرزند که با نظر کمیسیون پزشکی لازم به انتقال به منطقه آموزشی دیگر جهت ادامه مداوا هستند.

افرادی که به دلیل پذیرش یا ادامه تحصیل خود یا همسر در دوره کارشناسی ارشد و بالاتر دانشگاه های دولتی در رشته های مجاز بر اساس شرایط احراز رشته های شغلی پیوست بخشنامه 11/ 710 مورخ 17/ 6/ 94 متقاضی انتقال به محل تحصیل جدید می باشند .

تقاضای انتقال افرادی که به دلیل مشکلات حاد متقاضی انتقال موقت اضطراری بوده و مراتب به تایید کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برسد .

رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه قبول درخواست متقاضیان انتقال اضطراری صرفا تا تاریخ 5/ 6/ 98 مجاز می باشد، از متقاضیان انتقال خواست برای کسب اطلاع بیشتر و ارائه درخواست خود به آموزش و پرورش شهرستان / منطقه خدمتی خود مراجعه و درخواست خود را پیگیری کنند .

وی افزود: افرادی که در مرحله اول انتقالات منتقل شده و انصراف داده اند در این مرحله مجاز به ارائه درخواست انتقال نخواهند بود .

به گفته وی انجام هر گونه انتقال و جابجایی در این مرحله منوط به عدم نیاز مبدا خدمتی و نیاز در مقصد مورد درخواست و داشتن بالاترین امتیاز در بین متقاضیان مشابه خواهد بود .

قادریان در پایان گفت: فرآیند نقل و انتقالات سال جاری داخل استان با اجرای این دستورالعمل به پایان خواهد رسید و بعد از اعلام نتایج این مرحله، هیچ گونه درخواست انتقالی در اداره کل و یا مناطق تابعه قابل پذیرش و بررسی نخواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار