ناظر فرهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر: امکانات و تجهیزات چهارمحال و بختیاری در حد کشور است

تهران (پانا) - ناظر فرهنگی و ارزشیابی مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور تاکید کرد امکانات و تجهیزات مسابقات ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری در حد کشور است.

کد مطلب: ۹۴۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ناظر فرهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر: امکانات و تجهیزات چهارمحال و بختیاری در حد کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، محمد بردی خوش تربیت اظهار کرد: «استخر شنای 50 متر برای مسابقات در سطح کشور بی‌نظیر است.»

بردی خوش تربیت افزود: همچنین پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد به عنوان یکی از پیست‌های دوومیدانی مطرح کشور است.

وی با اشاره به میزبانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در استان چهارمحال وبختیاری در سال‌های گذشته و موفقیت در این میزبانی افزود: با توجه به سابقه خوب میزبانی و ارزیابی‌های اولیه از جمله امکانات، خوابگاه، سلف سرویس و امکانات این مجموعه ورزشی پیش‌بینی می‌شود این دوره از مسابقات نیز در استان چهارمحال وبختیاری به خوبی برگزار شود.

وی افزود: مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان سراسر کشور با هدف نشاط و شادابی دانش‌آموزان و استعدادیابی برترین‌های رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.

ناظر فرهنگی و ارزشیابی مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان کشور یکی از اقدامات فرهنگی این دوره از مسابقات را حذف بطری آب یک بار مصرف برای نخستین بار در استان چهارمحال وبختیاری دانست و با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست یکی از نیازهای جامعه امروز است، افزود: با حذف این بطری‌های آب و جایگزین کردن بطری‌های ورزشی علاوه بر کاهش هزینه‌ها در حفظ و پاکیزگی محیط زیست نیز گام‌های موثری برداشته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار