توزیع کتاب درسی در کتاب‌فروشی‌های مجاز از ابتدای شهریورماه

شیراز (پانا) - کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس ، از توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم در کتاب‌فروشی‌های مجاز از سوم شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتاب درسی در کتاب‌فروشی‌های مجاز از ابتدای شهریورماه

مجید پیشرو گفت: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از پایه اول تا ششم و دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم مقطع دوم متوسطه در رشته‌های نظری، فنی حرفه‌ای و کاردانش می توانند برای تهیه کتاب درسی به دو روش ثبت و سفارش گروهی از طریق مدرسه و ثبت و سفارش انفرادی از طریق سامانه اینترنتی اقدام نمایند.

به گفته‌ی او، در روش اول دانش‌آموز می‌تواند با مراجعه به آموزشگاه محل تحصیل خود، بهای کتب درسی را به حساب مدرسه واریز نمایند تا مسئولان مدرسه نیز نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب درسی آنها اقدام نمایند.

پیشرو ادامه داد: در روش اینترنتی نیز لازم است اولیای دانش‌آموزان با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش به آدرس http://www.irtextbook.com نسبت به ثبت و سفارش کتاب فرزندان خود برای سال تحصیلی آینده اقدام کنند.

او افزود : برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز به عنوان" نام کاربری" و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نیز به عنوان "رمز عبور" مورد استفاده است.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزانی که نیاز به اصلاح سفارش پایه یا رشته دارند نیز می‌توانند در همین زمان نسبت به اصلاح سفارش کتاب اقدام کنند .

پیشرو اظهار داشت : کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم نیز از کتاب‌فروشی‌های مجاز قابل تهیه بوده و زمان دریافت کتاب‌ها، از سوم شهریورماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار