در گفت‌وگو با پانا

مدیرعامل باشگاه سپاهان: تا زمانی که لیگ آغاز نشود، مجبوریم هر هفته یک بازی تدارکاتی داشتم باشیم

شایان مصلح با نظر قلعه‌نویی به سپاهان آمد/تا کنون با بازیکن خارجی صحبتی نکرده‌ایم

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه سپاهان، از آمادگی تیمش و ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای آغاز لیگ برتر نوزدهم خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل باشگاه سپاهان:  تا زمانی که لیگ آغاز نشود، مجبوریم هر هفته یک بازی تدارکاتی داشتم باشیم

مسعود تابش در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضع تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ برتر نوزدهم گفت: خوشبختانه در ورزشگاه نقش جهان کار‌های خوبی صورت گرفته و الزامات برای رعایت یک بازی خوب رعایت شده است. قرارداد شماره‌گذاری صندلی‌ها، نصب گیت‌ها و دوربین‌های بیرون ورزشگاه را بسته‌ایم و تغییرات کلی را برای استانداردسازی ورزشگاه انجام داده‌ایم.

تابش همچنین در مورد تاریخ شروع ازی‌ها اظهار کرد: ما هم بی‌اطلاع هستیم و نمی‌دانیم قرار است چه زمانی لیگ شروع شود. امیدواریم ورزشگاه‌ها هر چه زودتر آماده شود، چون تا زمانی که مسابقات آغاز نشود ما مجبوریم هر هفته یک بازی تدارکاتی داشتم باشیم. البته وضع تیم سپاهان از نظر آمادگی خیلی خوب است و تمرینات هر روز پیگیری می‌شود، اما بالاخره این بلاتکلیفی هم خوب نیست و همه دوست دارند زودتر تکلیف تاریخ آغاز لیگ نوزدهم مشخص شود.

مدیرعامل سپاهان درباره جذب شایان مصلح اظهار کرد: این بازیکن از یک ماه پیش در لیست قلعه‌نویی بود و بعد از اینکه از پرسپولیس جدا شد ما با او مذاکره کردیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم. تلاش کردیم بر اساس نیاز کادر فنی بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. در ابتدا هدف حفظ استخوان‌بندی تیم بود به این صورت که بازیکنان اصلی تیم حفظ شوند و بعد از آن هر بازیکنی را نیاز داشتیم، جذب کنیم که همین اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: درباره مصلح هم همین‌طور بود. او بازیکن بااخلاق و باکیفیتی است و کاملاً با نظر سرمربی تیم جذب شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد جذب یک بازیکن خارجی نیز عنوان کرد: ما یک سهمیه بازیکن آسیایی و اقیانوسیه داریم، اما نگفتم که حتماً این بازیکن را جذب می‌کنیم. الآن که با شما صحبت می‌کنم صحبتی با بازیکنان خارجی نکرده‌ام. البته اگر بازیکن خارجی نیاز کادر فنی باشد در نیم‌فصل برای جذب بازیکن خارجی با توجه به حضورمان در لیگ قهرمانان آ‌سیا اقدام می‌کنیم. حتی ممکن است ۱۰ روز دیگر بخواهیم از این سهمیه استفاده کنیم، اما چیزی که مشخص است تا کنون صحبتی با بازیکن خارجی نکرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار