نشست خبری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و آیین تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:همه ایام و روز های سال مرتبط و متعلق به خبرنگار است .

کد مطلب: ۹۴۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و آیین تجلیل از اصحاب رسانه برگزار شد

محمد باقر سعادت عصر شنبه 19 مرداد ماه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در محل فرمانداری دشتستان اظهار داشت:همه ایام و روز های سال مرتبط و متعلق به خبرنگار است و خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت و مأموریت هدایت بشر را بعد از پیامبران و ائمه اطهار(ع) بر عهده دارند.

وی ضمن تبریک شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار گفت:هیچگاه نباید از مسیر اصلی و عدالت خارج شد. نقد و نقد خبر دستور کار خبرنگاران است نقد بایستی نقد منصفانه باشد لازم نیست در نقد سلایق سیاسی به کار برده شود

سعادت تصریح نمود:آنچه که پیوسته شما را وادار میکند تا قلم بزنید عشق و علاقه به این حرفه است. این راه، صنف و یا پست با درآمد و با حقوقی نیست.
ادامه راه پیامبران و ائمه اطهار(ع) جامعه را در مسیر حق و صحیح قرار می دهد.رسالت اصلی شما هنگامی به وقوع می پیوندد که حرکت شما در راستا و هم جهت با عدالت باشد. و نیز همه وقایاع و سلایق سیاسی وجود داشته باشد.
خبرنگاران و اهالی رسانه عصای دست مردم محسوب می شوند.

محمد باقر سعادت با بیان اینکه اولین قدم وی به به عنوان نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی؛اخذ حکم تخریب بیمارستان 17 شهریور و پیگیری بازسازی این بیمارستان بوده است خبر داد:مبلغ ٨٨میلیارد ریال برای بازسازی این بیمارستان اختصاص داده شده و کار بازسازی آن در سه مرحله A,B,C به طور هم زمان آغاز گردیده است .

سعادت در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده خود در این مدت پرداخت.

در پایان این نشست و آیین از اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیری نیز به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار