ابتکار: آماده ایم در قالب طرحی با سازمان دانش آموزان در زمینه مهارت های ارتباطی همکاری داشته باشیم

تهران (پانا) - اختتامیه نهمین دوره اردوی مهارتی پیشتاز دختران در اردوگاه باهنر باحضور سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، علیرضا کاظمی، رییس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار: آماده ایم در قالب طرحی با سازمان دانش آموزان در زمینه مهارت های ارتباطی همکاری داشته باشیم

در این اختتامیه معصومه ابتکار با ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشتازان گفت: پیشتازان در روز چهارم اردو حضور دارند و این بخشی از سبک زندگی است. چندان تفاوتی ندارد که معاون یا مدیر یا دانش آموز باشد اما مهم این است که با کمی تلاش این مهم به قهرمانی در زندگی تبدیل می شود.

هر کدام از شما یک قهرمانی در وجودتان است که شما را به قهرمانی می رساند.

ابتکار افزود: این مهارت هایی که این مدت پیدا کردید و در نظام آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است، بارها نیز توسط رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته اند. مهارت های اجتماعی که کمتر از علوم مورد تدریس در مدارس نیست و در همه سطوح زندگی و همه برنامه‌های آموزشی توانمندی های ما را به خودمان نشان می‌دهد. اینکه چگونه استعدادهای مان را بشناسیم اهمیت دارد.

ابتکار افزود: زندگی مملو از انتخاب است. این مهارت های زندگی است که ما می توانیم انتخاب صحیح داشته باشیم و مسیری که خلاقیت و شکوفایی را به همراه داشته باشد، مورد توجه قرار دهیم.

ابتکار افزود: امیدواریم این مهارت های اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا دانش‌آموزان ما در قالب یک کار سازمان یافته برای جامعه تاثیرگذار باشند.

معصومه ابتکار با اشاره به اهمیت مهارت های ارتباطی گفت: این سفر زندگی نیاز به مهارت های ارتباطی دارد. ابتدا ارتباط انسان با خودش مهم است و بعد با خدای خود و خالق خود اهمیت دارد. اینکه بتوانیم ارتباط خوبی باهم داشته باشیم و بعد از آن با طبیعت ارتباط خوبی داشته باشیم، در این صورت می‌توانیم با خدای خودمان و خالق خودمان هم ارتباط خوبی داشته باشیم.

ابتکار افزود: یکی از موضوعاتی که با آموزش و پرورش کار می‌کنیم مهارتهای ارتباطی است که شامل موضوعات مختلف است. من پیشنهاد می کنم در معاونت زنان و خانواده موضوع مهارت های گفتگو که در آموزش و پرورش شروع شده است را جدی پیگیری کنیم و در این زمینه اعلام آمادگی می کنم با سازمان دانش‌آموزی نیز همکاری مشترکی تعریف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار