راهیابی آموزشگاه حضرت زهرا (س) شهرستان امیدیه به مرحله کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه

امیدیه (پانا)-دبیرستان حضرت زهرا (س) شهرستان امیدیه رتبه ممتاز استانی برنامه تعالی مدیریت را کسب و به مرحله کشوری راه یافت .

کد مطلب: ۹۴۵۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی آموزشگاه حضرت زهرا (س) شهرستان  امیدیه به مرحله کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه

با اعلام نتایج ارزیابی استانی برنامه تعالی مدیریت مدرسه ، آموزشگاه حضرت زهرا (س)رتبه ممتاز استانی و راهیابی به مرحله کشوری را از آن خود کرد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن اعلام این خبر با صدور پیامی در خصوص این موفقیت اظهار کرد: چه زیباست نیک اندیشی و نیک فرجامی شما که با همه کمبودها و تنگناها امانت سنگین تعلیم و تربیت را بر دوش دارید ودر راه انبیا الهی گام برمی دارید خبر افتخارآفرین شما در کسب رتبه ممتاز استانی و راهیابی به مرحله کشوری در برنامه تعالی مدیریت مدرسه که موجبات ارتقاء و پیشرفت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان را رقم زد باعث مسرت و سربلندی جامعه فرهنگیان شهرستان گردید. بی شک احراز این رتبه ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه مدیریت محترم و عوامل اجرایی و معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز این آموزشگاه بوده است. اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد مبارک و به عنوان عضوی از جامعه فرهنگیان شهرستان کسب این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان عزیز ، خانواده های محترم ، مدیریت و عوامل اجرایی و معلمان دلسوز و تلاشگر تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار