فرمانداراسلامشهر:نقش اصحاب رسانه درجامعه بی بدیل ورشته خبرنگاری طاقت فرسا است

اسلامشهر(پانا)-آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر با حضورفرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:نقش اصحاب رسانه درجامعه بی بدیل ورشته خبرنگاری طاقت فرسا است

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی نقش مطبوعات و اصحاب رسانه را ملموس و قابل دیدن دانست و اظهار داشت:در جامعه ما عده ای بی محتوا و پرمدعا و جمعی هم بی مدعا و پرمحتوا هستندو اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر نیزدر جهت نشان دادن خدمات نظام اسلامی با کمک دستگاه‌های اجرایی تلاش وافر دارند.

او در ادامه افزود:نقش اصحاب رسانه درجامعه بی بدیل است و اعتقاد کامل دارم رشته خبرنگاری طاقت فرسا میباشد و در مجموع هنوز نتوانستیم در مقابل فعالیتهای شما خبرنگاران در اسلامشهرخدماتی رااز لحاظ کمی و کیفی ارائه دهیم.

مرسلپور سپس به تحلیل اوضاع کشور پرداخت و اذعان داشت:با توجه به سخنان ریاست جمهور،ما در چهل سال گذشته شاهدشرایطی مانند این دوران و حتی در زمان هشت سال دفاع مقدس نبودیم،که تهدیدات متفاوت،تحریم‌های سخت،افزایش انتظارات مردم،اقدامات نا برابر لابی صهیونیست ،ارتجاع عرب و آمریکابخشی از وضعیت کنونی نظام مقدس اسلامی است.

اوگفت:ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با سی و هشت کشوریک سانت از خاک کشور را واگذار نکردیم ودردوران سازندگی هم به نظر کارشناسان با توکل به خداوند،همت مردم،پیروی از رهبری و مدد از شهدا توفنده پیش رفتیم .

فرماندار اسلامشهر بیان داشت:اکنون ما نیز میدانیم با اتحادهمگان پیروزیم،زیرا مثلاولیعهد عربستان آماده مذاکره نمیشود و پیشنهاد میدهد و داستان وزیر امور خارجه هم که حقانیت نظام اسلام را به جهانیان ثابت کردو همه اینها نشان دهنده این است که آمریکاییها از دیپلماسی و اقتدار نیروهای نظامی ما به تنگ آمده اند.

نماینده عالی دولت در اسلامشهر خاطر نشان کرد:گروه ترامپ در کاخ سفید به مشکل برخوردند و دچار اختلاف شدید شدند و ترامپ در سر در گمی به سر میبرد و این نتیجه پیروی از منویات رهبری،اتحاد مردم و مسئولین است.

مرسلپور اظهار داشت:در زمینه توجه به مسائل داخلی نیز اگرهرکسی ودر هر لباس ولایت پذیری و مقبولیت نظام رادر خود میبند و سرلوحه فعالیتهای خود را دوری از تنش و حفظ وحدت بین مردم میداند،همه مشکلات حل خواهد شد.

او افزود:آمریکاییها بحث ناکارآمدی مارا دنبال میکنند ودر این راستا همگان و علی الخصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران وظیفه دارندبه انعکاس و تبیین خدمات دولت به مردم ،امید به آینده را در مردم تقویت کرده و با حضور همیشگی در صحنه مشت محمکی به دهان یاوه گویان بکوبیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار