مدیرکل کانون پروش فکری کودکان سیستان و بلوچستان با حضور در خبرگزاری پانا روز خبرنگار را تبریک گفت

هادی: خبرنگاران با پرداختن به واقعیت های ایران اسلامی روحیه نشاط و امید را به جامعه منتقل کنند

زاهدان (پانا) - مدیرکل کانون پروش فکری کودکان سیستان و بلوچستان با حضور در خبرگزاری پانا در آستانه روز خبرنگار این روز را به تمامی خبرنگاران پانا تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۵۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل کانون پروش فکری کودکان سیستان و بلوچستان با حضور در خبرگزاری پانا روز خبرنگار را تبریک گفت

معصومه هادی مدیرکل کانون پروش فکری کودکان استان با حضور در خبرگزاری پانا در آستانه روز خبرنگار این روز را به تمامی خبرنگاران پانا تبریک گفت و اظهار کرد: زیبایی و اهمیت خبرگزاری پانا در آن است که دانش آموزان دختر و پسر به عنوان خبرنگار در اینجا تلاش می کنند تا با مطالبه گری حقوق عموم مردم و رسالت خبری وخود موجب روشنگری جامعه شوند لذا این کار به دلیل قلم تازه و جوان خبرنگاران پویایی و طراوت خاصی دارد.

او افزود : در واقع اصحاب رسانه فرهنگ سازی و گفتمان سازی درستی از نیاز های امروز جامعه دارند و در بطن کودکان و نوجوانان هستند و از تمام آرزوها، علایق و افکار آن ها آگاه هستند و بر اساس همان می توانند بهترین خبر ها را ساخته و انتقال داده تا منشاء مثبت نگری و اندیشه های خوب نسبت به زندگی در آنان باشند.

هادی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید با پرداختن به واقعیت های ایران اسلامی روحیه نشاط و امید را به جامعه منتقل کنند ابراز داشت: نشاط، شادابی، مثبت نگری ومهارت های زندگی همه ی این ها کمک می کند تا نسل ما نسلی امیدوار باشد و این امید و شادمانی می تواند در زندگی نسل جدید که در کارزار رسانه ای وجود دارد معجزه گر باشد.

او خطاب به خبرنگاران دانش آموز حاضر در دفتر تحریریه گفت: قداست کار شما آن است که خبرهای صحیح و نشاط انگیز را به نسل جوان و همه ی افراد جامعه منتقل کنید تا کودکان و نوجوانان و مخاطبان شما برداشت صحیح از جامعه داشته باشند.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان استان در پایان یادآور شد : در واقع رسالت شما و همه ی افراد جامعه ای که در دستگاه فرهنگی کار می کنند آن است که روح امید واری و نشاط را زنده نگه دایند و خبرهایی که به مردم می رسانید واقعیت را به درستی نشان داده و فرهنگ سازی درستی از ایران اسلامی داشته باشند تا ایرانی که سر افراز است را شاهد باشیم.

شایان ذکر است: مدیرکل کانون پروش فکری کودکان در پایان از خبرنگاران خبرگزاری پانا به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار