مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

33  دانش آموز بجنوردی به مرحله نهایی جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی هنری راه یافتند

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خبرداد: آثار 33 دانش آموزان متوسطه دوم بجنورد در جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی هنری ضمن راه یابی به مرحله نهایی، برگزیده کشوری شد.

کد مطلب: ۹۴۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
33  دانش آموز بجنوردی به مرحله نهایی جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی هنری راه یافتند

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در بخش انفرادی سی و هفتمین جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی هنری، از استان خراسان شمالی 39 اثر ارسالی دانش آموزان جهت راه یابی به مرحله حضوری رتبه برگزیده کشوری را کسب نمودند که از این تعداد 33 رتبه از آن دانش آموزان بجنورد است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 5 حوزه هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی و بخش رسانه و فضای مجازی تصریح کرد: از 33 دانش آموز بجنوردی 18 دانش آموز پسر و 15 دانش اموز دختر هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: مرحله نهایی این جشنواره به صورت حضوری با حضور 989 دانش‌آموز پسر و 1016 دانش‌آموز دختر برگزیده شده از تاریخ 22 مرداد تا 2 شهریور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود و در این مرحله دانش آموزان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اسدی با بیان اینکه این مسابقات در مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری اجرای می شود، هدف این مسابقات را کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به‌ویژه تربیت هنری و زیبایی‌شناختی دانش‌آموزان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار