سیلوستر استالونه: راکی برادر من است

تهران (پانا) – سیلوستر استالونه خالق مجموعه فیلم‌های «راکی» از شباهت شخصی خود با کاراکتر راکی می‌گوید. او اعلام کرد ممکن است سریالی بر اساس شخصیت راکی تولید کند.

کد مطلب: ۹۴۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سیلوستر استالونه: راکی برادر من است

به گزارش ورایتی، سیلوستر استالونه بازیگر، نویسنده و کارگردان 63 ساله که در سال 1976 با خلق کاراکتر «راکی بالبوآ» و بازی در این نقش به یادماندنی به شهرت و محبوبت رسید در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره «راکی» علاوه بر خبر ساخت فیلم «راکی 7»، از احتمال ساخت سریال تلویزیونی با محوریت این بوکسور افسانه‌ای گفت.

وی تاکید کرد داستان این سریال به ماجراهای پیش از اتفاقات فیلم‌های «راکی» می‌پردازد.

استالونه که علاوه بر بازی در نقش «راکی» نویسنده هر 6 فیلم این سری بوده و کارگردانی 4 قسمت از آن را نیز برعهده داشته است درباره اختلاف نظر خود با اروین وینکلر تهیه‌کننده راکی می‌گوید: یک سری اختلاف نظرهایی در این میان وجود دارد؛ وینکلر عقیده دارد راکی از آغاز پیدایش در قالب فیلم سینمایی عرضه شده است و آن را در شکل سریال تلویزیونی نمی‌بیند.

بازیگر نقش «راکی» در پاسخ به این پرسش خبرنگار ورایتی که «آیا راکی را میراث خود می‌بینی؟» گفت: بله؛ راکی مثل برادر من است. او تنها صدایی است که می‌توانم با آن حرف بزنم بی آنکه مورد استهزاء قرار گیرم، یا احساس کنم حرف احمقانه زدم یا احساساتی شده‌ام. چون راکی چنین آدمی است. راکی نمی‌تواند ساکت بنشیند. او حرف می‌زند و حرف می‌زند و اسرار هویدا می‌کند. به عنوان نویسنده اگر هرازگاه اینطور صحبت کنید، به نظر می‌رسد که در فصل اول داستان‌تان سردرگم شده‌اید. اما وقتی راکی حرف می‌زند، به دلیل سادگی و خوش قلبی و نحوه بیانش شما به او گوش می‌کنید. راکی می‌تواند چیزهایی بگوید که کاراکترهای دیگر نمی‌توانند.

استالونه در پاسخ این سوال که «یعنی می‌گویی تو راکی هستی؟» گفت: شباهت‌هایی بین ما هست!

«راکی» نام یک درام ورزشی با محوریت شخص راکی بالبوا قهرمان مشت‌زنی است که تا امروز 6 فیلم از این فرانچایز تولید و اکران شده است. سیلوستر استالونه علاوه بر بازی در نقش اصلی فیلم، نویسندگی همه قسمت‌ها و کارگردانی 4 قسمت را برعهده داشته است.

آخرین و ششمین فیلم از سری فیلم‌های «راکی» به نام «راکی بالبوا» (Rocky Balboa) در سال 2006 اکران شد. دو اسپین‌آف از این فیلم نیز به نام «کرید» و «کرید 2» در سال‌های 2015 و 2018 به پرده سینماها رفت.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار