برای سومین سال متوالی توسط سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز صورت گرفت

کسب رتبه نخست جذب پیشتازان

اهواز ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از کسب رتبه اول بیشترین جذب پیشتازان دختر و پسر در استان خوزستان برای سومین سال متوالی توسط سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز خبر داد .

کد مطلب: ۹۴۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه  نخست جذب  پیشتازان

اسکندر آرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهوازبا اعلام این خبر گفت : سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز برای سومین سال متوالی رتبه اول جذب پیشتازان دختر و پسر در استان خوزستان را کسب نموده است .

آرامی عنوان کرد : ثبت ۱۲۴۵۶ دانش آموز پیشتاز ، در سال تحصیلی گذشته حاصل تلاش مربیان پیشتاز پرتلاش در مدارس ناحیه ۳ و همچنین ثبت ۳۰۰ مربی و ۱۶۹ مدرسه توسط سازمان دانش اموزی ناحیه ۳ است ، که تمامی مدیران و مربیان تقدیر نامه وزارتی دریافت نموده اند .

او گفت : یک سوم کل دانش آموزان ناحیه ۳ تشکیلاتی هستند که این آمار در نوع خود کم نظیر بوده و بیانگر رشد ۴ برابری آمار ثبت و جذب نسبت به سال گذشته را نشان میدهد و این رشد طی سه سال متوالی به همین میزان تکرار شده است .

آرامی در پایان یادآورشد : هدف سازمان دانش آموزی رشد مهارتهای فردی و اجتماعی دانش آموزان است ، امیدواریم که دانش اموزان پیشتاز در مدارس الگوی تمام و کمالی در همه ی زمینه ها برای سایر دانش آموزان باشند و باعث رشد و تعالی دیگر دانش آموزان شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار