کارگردان «دنیای ژوراسیک2» سریال «ارباب حلقه ها» را کارگردانی می‌کند

تهران (پانا) - کمپانی آمازون لیست کامل گروه خود برای ساخت سریال «ارباب حلقه ها» را منتشر کردکه در میان آنها نام «خوآن آنتونیو بایونا» به عنوان کارگردان دو اپیزود اول سریال به چشم می‌خورد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان «دنیای ژوراسیک2» سریال «ارباب حلقه ها» را کارگردانی می‌کند

به گزارش ورایتی، آمازون روز شنبه لیست عوامل تازه‌ترین پروژه پرهزینه خود یعنی سریال «ارباب حلقه ها» را اعلام کرد.

در این لیست افرادی چون لیندزی وبر (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، بروس ریچموند (بازی تاج و تخت)، جین کلی (امپراطوری بوردواک) به عنوان تهیه کنندگان اجرایی به تیم پیوستند. جنیفر هاتچیسون (افسار گسیخته)، جیسون کهیل (سوپرانوس)، جاستین دوبل (چیز‌های عجیب) به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده، برایان کاگمن (بازی تاج و تخت) و استیفانی فولسوم (داستان اسباب بازی ۴) به عنوان مشاورتهیه کننده، ران امس (هوا نورد) به عنوان تهیه کننده، هلن شنگ (هانیبال) نویسنده و تهیه کننده و گلنسی مولینز به عنوان مشاور نویسنده دیگر اعضای گروه نویسندگان و خالقان این سریال هستند که نشان می‌دهد بیشتر تمرکز کمپانی آمازون روی داستان و تقویت تیم نویسندگی است.

خوآن آنتونیو بایونا به همراه جی دی پین و پاتریک مک کای در راس تهیه کنندگان اجرایی قرار گرفت. بایونا که قرار است کارگردانی دو اپیزود نخست سریال را بر عهده گیرد کارگردان فیلمهایی چون دنیای ژوراسیک2 (Jurassic World: Fallen Kingdom)، غیرممکن (The Impossible) و یتیم‌خانه (The Orphanage) است. او از شاگردان گیرمو دل تورو کارگردان برنده اسکار و خالق فیلم‌های هزارتوی پن، پسر جهنمی و شکل آب است که نویسندگی سه‌گانه «هابیت» اسپین آفِ «ارباب حلقه‌ها» را برعهده داشته است.

فیلم‌های «بایونا» نیز مانند استادش «دل تورو» حال و هوای فانتزی و تاریک دارد. او در چند سال اخیر اپیزودهایی از سریال ترستاک «پنی دردفول» (Penny Dreadful) را کارگردانی کرده ایت.

تا امروز تنها نام مارکلا کاونا به عنوان بازیگر نقش «تیرا» اعلام شد و هنوز دیگربازیگران فیلم معرفی نشدند.

عوامل دیگر در پشت صحنه این فیلم شامل کیت هالی به عنوان طراح لباس است که سابقه فعالیت در فیلم «جوخه گانگستر ها» را دارد و ریک هنریکس به عنوان طراح لباس است که طراحی صحنه فیلم «جنگ ستارگان» را بر عهده داشته است. جلوه‌های ویژه نیز به جیسون اسمیت سپرده شده که با فیلم «از گور برخاسته» شناخته می‌شود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار