پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه؛

صیدلو: سنگر سیاسی اجـتماعی نــماز جــمعه یادگار همیشه جاوید حضــرت امام خـمینی(ره) است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت 5 مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه، پیام تقدیر و تشکری برای ائمه جمعه شهرستان های استان تهران صادر کرد.

کد مطلب: ۹۴۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: سنگر سیاسی اجـتماعی نــماز جــمعه یادگار همیشه جاوید حضــرت امام خـمینی(ره) است

متن پیام محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید نــماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و حاصل ایثار و فداکاری شهیدان این مرز و بوم است؛ همواره مرکز وحـدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده تا عطر اخلاق، محبت و رأفت اسلامی را در فضای جامعه پراکنده سازد.

به مناسبــت پنجم مـرداد ماه، سـالروز اقامه اولین نـماز جـمعه تهران ، از زحمات و تلاش های مستمر حضرتعالی در سنگر سیاسی، اجـتماعی نــماز جــمعه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضــرت امام خـمینی(ره)، و به پاس راهبری و حمایتهای بی دریغ جنابعالی از"فعالیتـهای پـرورشـی و برگزاری منـظم جلسات کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش" آن منطقه تقــدیر و تشـکر نموده و امیــدوارم تحـت توجــهات حضرت ولی عصـر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و پایدار باشید.

شایان ذکر است با حضور رئیس اداره قرآن, عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری این پیام بصورت نمادین به حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهر ری تقدیم شد و از زحمات ایشان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار