بحران در اتحادیه فوتبال ایران؛ ماشین‌سازی برنامه جام شهدا را بر هم زد

تهران (پانا) – با اعلام رسمی باشگاه ماشین‌سازی تبریز مبنی بر کناره‌گیری از جام شهدا، برگزاری این دوره از رقابت‌ها در ابهام قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۳۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بحران در اتحادیه فوتبال ایران؛ ماشین‌سازی برنامه جام شهدا را بر هم زد

در حالی که ابتدای هفته جاری، مسابقات جام شهدا در محل اتحادیه فوتبال ایران با حضور نماینده‌های 4 تیم ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان، سایپا تهران و پرسپولیس قرعه‌کشی شده بود، اما به فاصله کمتر از 48 ساعت از قرعه‌کشی رقابت‌ها، یکی از تیم‌ها به شکل عجیبی از حضور در مسابقات انصراف داد.

باشگاه ماشین‌سازی تبریز که مالکیت آن با محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی است در روز قرعه‌کشی پس از اینکه در بازی اول مسابقات به فولاد خوزستان برخورد کرد، اعتراضش را به ساعت برگزاری مسابقات اعلام کرده بود و نهایتا امروز به صورت رسمی در سایت خود اعلام کرد که از حضور در مسابقات جام شهدا در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به آغاز این تورنمنت انصراف داده است.

اما نکته عجیب درباره خبر باشگاه ماشین‌سازی این است که سایت این باشگاه مدعی شده که این تیم روز چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. دیداری که قرار بود در نیمه نهایی جام شهدا برگزار شود اما این تیم تبریزی اعلام کرده بازی با فولاد دوستانه خواهد بود و تاثیری در جدول مسابقات جام شهدا ندارد. خبری که این معنی را دارد که فولاد خوزستان هم از حضور در جام شهدا انصراف داده است ما مدیران این باشکاه خوزستانی تا به این ساعت واکنش رسمی به حضور یا عدم حضور در این مسابقات نشان نداده‌اند.

این اقدام باشگاه ماشین‌سازی در حالی صورت گرفته است که آنها بدون اجبار حضور در این رقابت‌ها را پذیرفتند و در قرعه‌کشی هم حضور داشتند اما حالا با انصراف‌شان برگزاری مسابقات را در ابهام قرار داده‌اند و مشخص نیست تیمی در فاصله 48 ساعت مانده به مسابقات قبول کند در تورنمنت حضور داشته باشد یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار