عملیات غیر ممکن برای ایرج عرب؛ مهاجم 30 میلیارد تومانی پرسپولیسی می‌‎شود؟

تهران (پانا) – پرسپولیسی‌ها برای ترمیم خط حمله خود قصد دارند بازیکنی را به ایران بیاورند که بیش از 30 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

کد مطلب: ۹۳۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عملیات غیر ممکن برای ایرج عرب؛ مهاجم 30 میلیارد تومانی پرسپولیسی می‌‎شود؟

پرسپولیس که اردوی ترکیه را به پایان رسانده و تقریباً تیمش را ‌بسته است همچنان یک معضل بزرگ دارد.

پس از اینکه مهدی طارمی به مدیران این تیم گفت که قرار است فصل آینده را در فوتبال اروپا حضور داشته باشد جذب یک مهاجم نوک در اولویت کاری این تیم قرار گرفت.

در همین راستا اسامی مختلفی برای حضور در پرسپولیس مطرح شدند که در بین آنها نام یک مهاجم ازبکستانی و یک مهاجم صربستانی هم دیده می شد که در بین آن‌ها مهاجم ازبک با مخالفت کالدرون روبه‌رو شد و مهاجم صرب هم با مخالفت باشگاهش برای جدایی، تا اینکه سرمربی پرسپولیس نام یک مهاجم آرژانتینی را به مدیران این تیم داد.

فرانکو دی سانتو 30 ساله که سابقه بازی در چلسی را هم در کارنامه‌اش را دارد، گزینه جدی کالدرون برای حضور در خط حمله پرسپولیس است. او این روزها با تیمی قرارداد ندارد اما قیمت کهکشانی این بازیکن مانع جدی برای حضور در ایران مشاهده خواهد شد.

بر اساس ارزش‌گذاری سایت معتبر ترانسفر مارکت، این مهاجم آرژانتینی دو میلیون پوند ارزش‌گذاری شده است. براساس قیمت روز پوند در بازار مبلغی بیش از 30 میلیارد و 530 میلیون تومان خواهد شد که پرداخت چنین مبلغی در توان پرسپولیس نخواهد بود.

هر چند شاید گفته شود که احتمالا پرسپولیسی‌ها بتوانند از او تخفیف بگیرند، اما یادآوری این نکته ضروری استکه این بازیکن فصل گذشته بابت نیم‌فصل حضور در رایو والکانو 2 و نیم میلیون پوند گرفته است، نکته‌ای که می‌تواند نشان دهد مسیر این بازیکن برای سفر به تهران بسیار دورتر از چیزی است که تصور می‌شود.

دی سانتو در کارنامه‌اش بازی برای تیم‌های آئوداکس ایتالیانو شیلی، چلسی، بلکبرن، ویگان، وردبرمن، شالکه و رایووالکانو را دارد و سه بار هم برای تیم ملی آرژانتتین به میدان رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار