بقایی در زندان اوین سکته مغزی کرد

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری ایران در دولت‌های نهم و دهم در زندان اوین دچار سکته مغزی شد.

کد مطلب: ۹۳۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بقایی در زندان اوین سکته مغزی کرد

مهران عبدالله‌پور، فردی که عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران از او به عنوان وکیل حمید بقایی نام می‌برد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «متاسفانه مهندس حمید بقائی، در زندان اوین دچار سکته مغزی شده است.»

بعد از اعلام این خبر، داوری در توئیتی جداگانه ضمن معرفی عبدالله‌پور به نوعی خبر سکته مغزی بقایی را تایید کرد.

این مشاور محمود احمدی‌نژاد پیشتر در توئیتی جداگانه نوشته بود: «شرایط جسمی آقای حمید بقایی وخیم است.»

حمید بقایی روز یکشنبه مورخ هجدهم تیر سال 96 با حکم بازپرس پرونده سابق خود از مقابل خانه‌اش بازداشت و پس از تعیین وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی در دادسرا و تهیه نشدن آن، زندانی شد.

عبدالله‌پور در همین زمینه در اظهاراتی جداگانه که ایلنا آن را منتشر کرد، گفته که بقایی «20 روز پیش در زندان اوین دچار این عارضه (سکته مغزی) شده است. او همچنین بیان کرد: «تا تصویب شود که ایشان به مرخصی بیایند ۱۵ روز طول کشید. هفته پیش مرخصی دادند و پیگیری کردیم و دیدیم که ایشان سکته کرده‌اند.»

نکته قابل توجه اینکه نه وکیل بقایی و نه مشاور احمدی‌نژاد به رغم اطلاع خود از این موضوع که سکته مغزی بقایی مربوط به 20 روز قبل است، در صفحات مجازی خود حرفی از این مهم به میان نیاورده‌اند.

بقایی در کنار اسفندیار رحیم‌مشایی که او نیز در زندان به سر می‌برد، از نزدیک‌ترین افراد به رئیس‌جمهوری سابق ایران محسوب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار