جدی‌ترین مشتری اروپایی مهدی طارمی معرفی شد

تهران (پانا) – مهدی طارمی از یک تیم پرتغالی پیشنهادی جدی دارد و احتمال حضور او در این تیم می‌رود.

کد مطلب: ۹۲۹۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جدی‌ترین مشتری اروپایی مهدی طارمی معرفی شد

مهدی طارمی که هفته گذشته به قطر رفته بود، پس از تصفیه حساب با الغرافه رسما به همکاری خود با این باشگاه پایان داد تا مذاکراتش برای فصل جدید را آغاز کند.

در حالی که پرسپولیس از مشتری‌های جدی آقای گل سابق فوتبال ایران بود، این بازیکن از طریق مدیر برنامه‌هایش پاسخ منفی به قهرمان ایران داد و گفت که قصد دارد فصل جدید را در فوتبال اروپا حاضر باشد و فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد اما در صورتی که بخواهد به فوتبال ایران برگردد به تیمی غیر از پرسپولیس نخواهد رفت.

در حالی که خبرهایی مبنی بر وجود پیشنهاد از بلژیک و هلند برای طارمی مطرح شده بود، تا چند روز پیش، برخی سایت‌های داخلی از وجود پیشنهاد باشگاه انگلیسی هال سیتی برای طارمی خبر دادند اما این خبر توسط مدیر برنامه‌هایش به صورت کامل تکذیب شد تا پرونده حضور او در جزیره بسته شود.

اما از روز گذشته برخی سایت‌های خبری از پیشنهاد پرتغالی برای مهدی طارمی خبر دادند اما نام تیم مد نظر را نمی‌دانستند تا اینکه امروز روزنامه ایران ورزشی در صفحه اول خود خبر از پیشنهاد باشگاه پرتغالی ریوآوه به طارمی داد.

ریوآوه که به نظر می‌رسد جدی‌ترین مشتری آقای گل سابق فوتبال ایران باشد، فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال به رده هفتم رسید و در این فصل کارلوس کارواخال را روی نیمکت خود می‌بیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار