در گفت‌وگو با پانا

بهرام مشتاقی: مردم می‌پرسند چرا سه نامدار کشتی ایران برای ریاست فدراسیون احراز صلاحیت نشده‌اند

بهتر است هر موضوع یا مسئله‌ای هست به صورت شفاف عنوان شود

تهران (پانا) – پیشکسوت کشتی فرنگی ایران به احرازنشدن صلاحیت علیرضا دبیر، عباس جدیدی و امیر رضا خادم برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون کشتی واکنش نشان داد و خواستار شفاف‌سازی علت این موضوع شد.

کد مطلب: ۹۲۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بهرام مشتاقی: مردم می‌پرسند چرا سه نامدار کشتی ایران برای ریاست فدراسیون احراز صلاحیت نشده‌اند

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم هر چه زودتر انتخابات برگزار شود تا تکلیف ورزش اول کشور مشخص شود. هر یک روز تعویق در انتخابات به معنی ضرر و خسارت جبران‌ناپذیر به بدنه کشتی ایران خواهد بود. ما به اندازه کافی تا به امروز هم زمان را برای رقابت‌های جهانی و المپیک از دست داده‌ایم و دیگر درست نیست بیشتر از این انتخابات مجمع را به تعویق اندازیم.

وی ادامه داد: یک سال دیگر تا المپیک مانده است و در حالی که خیلی از کشورها به دنبال برنامه‌ریزی و حضور موفق در المپیک هستند ما هنوز به دنبال این هستیم که مجمع برگزار شود و یک نفر در انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون مشخص شود. واقعاً من نمی‌دانم دلیل این همه تعلل در زمان برگزاری انتخابات چه چیزی می‌تواند باشد.

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران در مورد نبود نام علیرضا دبیر، عباس جدیدی و امیر رضا خادم در اسامی احراز صلاحیت‌شدگان برای نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون گفت: این هم از مواردی است که مانند زمان برگزاری انتخابات حرفی برای گفتن آن ندارم. چطور ممکن است که این افراد که پیش از این عضو شورای شهر تهران یا نماینده مجلس یا مدیر بلندپایه در وزارت ورزش بودند برای ریاست فدراسیون کشتی تائید صلاحیت نشوند. این سه نفری که صلاحیت آنها هنوز محرز نشده است از بزرگان بنام کشتی ایران هستند و موفقیت‌های خوبی برای این کشور به دست آورده‌اند و درست نیست که این مسائل برای آنها مطرح شود.

وی ادامه داد: من شنیدم آقای داورزنی اعلام کرده است تا شب انتخابات این امکان وجود دارد که صلاحیت این افراد احراز شود، اما به نظرم این کار هم درست نیست. همان‌طور که گفتم این افراد بزرگان کشتی ایران هستند و درست نیست که چنین رفتاری با آنها شود. بهتر است هر موضوع یا مسئله‌ای هست به صورت شفاف عنوان شود تا حداقل مردم از خیلی مسائل آگاه شوند و تصوراتشان خراب نشود.

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون کشتی افزود: خیلی از مردم در مورد این سه نفر از من سؤال می‌پرسند که چرا سه نامدار کشتی ایران احراز صلاحیت نشده‌اند و من واقعاً نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم.

وی در پایان گفت: با این احراز نشدن صلاحیت‌ها، تصورها نسبت به این سه نفر بد شده است. بهتر بود به این مسائل بیشتر توجه می‌کردند تا شأن قهرمانان ما حفظ شود، بالاخره هر گزینه‌ای که قرار است رأی بیاورد تا چهارشنبه همین هفته مشخص می‌شود اما اینکه این مسائل در کشتی ورود کند و قهرمان و بزرگان این رشته با چالش روبه‌رو شوند اصلاً کار درستی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار