خطر وداع با پرسپولیس به 3 پرسپولیسی نزدیک شد

(پانا) – سه بازیکن پرسپولیس در خطر حضور در لیست مازاد کالدرون قرار دارند.

کد مطلب: ۹۲۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خطر وداع با پرسپولیس به 3 پرسپولیسی نزدیک شد

پرسپولیس که برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی ترکیه شده است، این روزها با یک معضل بزرگ روبرو شده که راه حل آن وداع بعضی بازیکن‌ها با حضور در تیم قهرمان ایران است.

لیست بزرگسالان پرسپولیس پیش از حضور کالدرون در این تیم پر شده است و حضور بازیکنان جدید باعث شده تا گابریل کالدرون سرمربی جدید این تیم، کار سختی برای خالی کردن لیست تیمش داشته باشد. محمد حسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری دو بازیکن جدیدی هستند که باید جای دو بازیکن سال گذشته پرسپولیس را در لیست تیم بگیرند. البته باید به این دو بازیکن، یک مهاجم دیگر را هم اضافه کرد که پرسپولیس بدنبال خرید است.

این وضعیت باعث شده که کالدرون برای خروج سه بازیکن از لیست پرسپولیس، برنامه‌هایش را آغاز کند تا پس از بازگشت از اردوی ترکیه، به آنها اعلام شود که تیم جدید خود را برای صدور رضایت‌نامه معرفی کنند.

بنابر شنیده‌ها سه بازیکنی که بیشتر از همه در خطر حذف از لیست پرسپولیس قرار دارند به ترتیب حسین ماهینی، شایان مصلح و مهدی شریفی هستند.

در این میان حسین ماهینی با مصدومیت اردوی تیم را ترک کرد و اوضاعش از سایر گزینه‌ها بحرانی‌تر است. شایان مصلح هم مصدوم است و باید در انتظار تصمیم کالدرون با توجه به حضور دو مدافع چپ دیگر باشد اما مهدی شریفی در اردوی تیم حضور دارد و با انگیزه بالا بدنبال اثبات خودش به سرمربی آرژانتینی است تا یکبار دیگر شانس حضور در پرسپولیس را داشته باشد.

البته علاوه بر این بازیکنان، وضعیت برای امید عالیشاه هم چندان مطلوب نیست و شاید او یکی از گزینه‌های وداع با پرسپولیس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار