فرماندار لالی

برنامه‌های فرهنگی هنری کانون برای کودک و نوجوان شایسته تقدیر است

اهواز(پانا) - فرماندار شهرستان لالی تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به‌خوبی انجام می‌شود و شایسته تقدیر است.

کد مطلب: ۹۲۸۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های فرهنگی هنری کانون برای کودک و نوجوان شایسته تقدیر است

گودرز ترکی زاده فرماندار لالی در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان که پیش از ظهر امروز، شنبه، بیست و دوم تیرماه ۱۳۹۸ با همراهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و سحر احمدی بخشدار مرکزی شهرستان لالی انجام شد؛ با تقدیر از پروانه حاجی‌زاده مسئول کانون گفت: فرمانداری لالی در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوان آمادگی همکاری‌های لازم با کانون است.
وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیش از این بازدید در نشست با فرماندار لالی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ بر توجه ویژه‌ی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لالی در تخصیص بودجه عمرانی در راستای تعمیر، تجهیز و توسعه تنها مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان تأکید کرد و خواستار همکاری‌های لازم در افزایش سقف اعتبارات عمرانی مرکز لالی شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همچنین در بازید از مرکز فرهنگی هنری کانون مسجدسلیمان پس از زلزله اخیر به بررسی مشکلات پیش آمده برای این مرکز فرهنگی پرداخت و دستورات لازم برای رفع برخی ایرادهای رخ داده برای ساختمان کانون را صادر کرد.
او دراین‌باره گفت: تمام کارکنان ما در کانون استان تلاش خود را می‌کنند که فضایی امن را برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان در تمامی مراکز فراهم شود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
کیانی یادآور شد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسجدسلیمان پس از زلزله اخیر با بررسی‌های صورت گرفته روال عادی کار خود را طی می‌کند و مربیان این مرکز در حال خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوان هستند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 54 مرکز ثابت، شش مرکز سیار و یک کتابخانه پستی دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال برگزار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار