۱۴ هزار و ۳۲۱ راننده در استان کارت هوشمند دریافت کردند

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیــل گفت: ۱۴ هزار و ۳۲۱ راننده در استان کارت هوشمند دارند.

کد مطلب: ۹۲۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ هزار و ۳۲۱ راننده در استان کارت هوشمند دریافت کردند

علی رحمتی در جلسه انجمن صنفی کالا و حمل و نقل اردبیل اظهار داشت: داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود بر این اساس سال گذشته 724 عدد کارت هوشمند رانندگی برای ناوگان‌های باری و مسافری برای نخستین بار صادر شد .

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال نیز تعداد 116 عدد کارت هوشمند رانندگی ناوگان باری و مسافری صادر شده است، تصریح کرد: در مجموع 14 هزار و 321 راننده در استان کارت هوشمند دارند .

او وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و افزود:کارت هوشمند،کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می‌رود که امکان ذخیره‌سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند .

رحمتی از فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا، 59 شرکت مسافربری، 11 هزار و 932 دستگاه ناوگان مسافربری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس، سواری عمومی و هفت هزار و 763 دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل خبر داد و گفت سالانه سه میلیون و 600 هزار تن کالا و حدود 2 میلیون نفر مسافر توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان جابه‌جا می‌شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با ارائه خدمات مناسب و مطلوب توسط ناوگان حمل و نقل کالا و مصافر به مردم زمینه جلب رضایتمندی آنها را فراهم آوریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار