پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی غرب استان فارس به میزبانی کازرون

کازرون (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون از برگزاری مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی غرب استان فارس به میزبانی این شهر در دبیرستان شاهد شهید شیروانی خبر داد و افزود: از 14منطقه فارس برای مسابقات به کازرون آمدند.

کد مطلب: ۹۲۶۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی غرب استان فارس به میزبانی کازرون

رضا جاویدی بیان کرد: پنجمین جشنواره قطبی نوجوان خوارزمی با شرکت 71 نفر دانش آموز منتخب از 14 منطقه آموزش و پرورش غرب استان فارس در دبیرستان شاهد شهید شیروانی و به میزبانی و اجرای دبیرخانه جشنواره، کارشناسی متوسطه اول اداره آموزش و پرورش کازرون و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی کازرون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات نوجوان خوارزمی به منظور شناسایی استعداد‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، بیان کرد: اصلی‌ترین هدف ما این است که دانش‌آموزان استعداد خود را شکوفا کنند و این مسابقه می‌تواند برای دانش‌آموزان تاثیر زیادی داشته باشد تا بتوانند راه آینده خود را بیابند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه در این جشنواره برد و باخت نباید برای دانش آموزان مهم باشد، افزود: دانش آموزان در این رقابت ها به یک مهارت علمی و فنی دست می یابند که می توانند در زندگی علمی - تحصیلی خود از آن استفاده موثر ببرند و علاوه بر کسب مهارت نظری، مهارت عملی نیز بدست آورند.

دکتر بهتاش فضلی، ناظر استانی و دبیر جشنواره استانی نوجوان خوارزمی، در آیین افتتاحیه این جشنواره، هدف از برگزاری جشنواره را شناسایی و معرفی دانش‌آموزان توانمند، رقابت صحیح و سالم و توجه به خلاقیت دانش آموزان عنوان کرد.

پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی به صورت قطبی استانی در چهار قطب فارس در حوزه های ادبیات، نگارش، زبان انگلیسی، آزمایشگاه علوم تجربی و برگزار گردید، که بعد از اعلام نتایج نهایی، منتخبین در مرکز استان به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار