شبی پر حادثه برای اورژانس ۱۱۵ کازرون

کازرون (پانا) - مسوول اورژانس ۱۱۵ کازرون از مصدومیت شانزده نفر در حوادث ترافیکی دیشب در محور های این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شبی پر حادثه برای اورژانس ۱۱۵ کازرون

مسوول اورژانس ۱۱۵ کازرون با بیان اینکه حوادث ترافیکی درصد قابل قبولی از ماموریت های اورژانس را به خود اختصاص داده است ، افزود: اورژانس ۱۱۵ کازرون، با پنج فقره تصادف و ۱۶ مصدوم شب پر حادثه و شلوغی را پشت سر گذاشت.

جمشیدی با اشاره به اینکه سرعت غیر مجاز مهم ترین علت عمده تصادفات در پی رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی بر آورده شده است گفت:در پی حادثه واژگونی خودرو پژو در محور کمارج به قائمیه، پنج نفر مصدوم که توسط دو دستگاه آمبولانس قائمیه و کمارج به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند.

جمشیدی ادامه داد: در تصادف دوم که در محور قائمیه - نورآباد به فاصله اندکی نسبت به تصادف اول رخ داد، متاسفانه واژگونی خودرو زانتیا و آتش سوزی آن که منجر به فوت یکی از سرنشینان و انتقال چهار مصدوم به بیمارستان ولیعصر کازرون توسط آمبولانس های کازرون، نورآباد و هلال احمر گلگون شد.

همزمانی وقوع سه فقره تصادف دیگر در سه راه کلانی، مهرنجان و کفه کمارج با شش مصدوم شبی پر حادثه را برای اورژانس کازرون رقم زد.

مسوول اورژانس ۱۱۵ کازرون افزود: خوشبختانه حال هر ۱۶ مصدوم مناسب گزارش شده است.
وی در پایان ضمن اشاره بر اینکه بیشترین تلفات رانندگی مربوط به مسیرهای برون شهری است، از همشهریان خواست که با کاهش خطای انسانی در رانندگی، درصد قابل پیشگیری از تلفات را کاهش دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار