درخشش هنرجویان کازرونی در هفدهمین مرحله استانی مسابقات علمی کاربردی کاردانش

کازرون (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون از درخشش هنرجویان هنرستان کار دانش امام رضا(ع) با کسب 4 رتبه در بخش تئوری هفدهمین مرحله استانی مسابقات علمی کاربردی کاردانش خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش هنرجویان کازرونی در هفدهمین مرحله استانی مسابقات علمی کاربردی کاردانش

رضا جاویدی گفت: هنرجویان هنرستان کاردانش امام رضا(ع) با شرکت در هفدهمین دوره از مسابقات علمی _کاربردی مرحله تئوری استانی شاخه کاردانش، موفق به کسب چهار مقام استانی و راه یافته به مرحله ی کشوری شدند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان زهرا میرزایی در رشته نقشه کشی معماری، حدیث موسوی و شیما یزدانی در رشته طراحی چهره، و محدثه قاسمی در رشته خیاطی مقام های برتر مرحله علمی این مسابقات را کسب نمودند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه آزمون عملی و مهارت حرفه ای این هنرجویان به صورت هماهنگ در مرکز استان با رقابت هنرجویان منتخب سراسر استان برگزار شد، افزود: طی این رقابت ها محدثه قاسمی در رشته خیاطی و شیما یزدانی در رشته نقاشی مقام برتر استانی را کسب نموده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

جاویدی هدف از این رقابت ها را ایجاد زمینه برای بروز، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های هنرجویان، تشویق و ترغیب آنان برای شرکت فعال در مسابقات و تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری عنوان کرد.

مرحله کشوری مسابقات تابستان امسال در استان هرمزگان برگزار می شود.

مدیریت آموزش و پرورش کازرون ضمن سپاس از تلاش ها و فعالیت های دانش آموزان و کارکنان هنرستان کاردانش امام رضا(ع)، این موفقیت ارزشمند را صمیمانه تبریک عرض می نماید.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار