آغاز بکارچهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی

تهران (پانا) - چهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی(کالاهای شش گانه) با حضور و مشارکت ده ها شرکت تولیدی از استان های مختلف کشور در تهران گشایش یافت (فرش و تابلو فرش دستباف)،(مبلمان منزل)،(لوازم خانگی)،(لوازم آشپزخانه)،(سرویس و کالای خواب)،(لوستر و چراغهای تزئینی) شش گروه کالایی است که در این نمایشگاه ارائه شده است.

کد مطلب: ۹۲۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بکارچهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی؛ این نمایشگاه در راستای حمایت از تولید داخلی برپا شده است و در آن تولیدکنندگان 26 استان کشور جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم گذاشته اند.

در این نمایشگاه از انواع مبلمان و میز و لوازم چوبی و وسایل برقی آشپزخانه همچون یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا ظروف مختلف پخت و پز غذا را که بدست تولیدکنندگان جای جای کشورمان تولید شده است، عرضه شده است.

فرش، قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم، گبه و تابلو فرش بافته شده به دست زنان و مردان مناطق مختلف کشورمان بخش دیگری از این نمایشگاه است که چشم هر بازدیدکننده ای را خیره این هنرمندی هنرمندان ایرانی می کند. قسمت دیگری از چهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی هم غرق در نور و روشنائی است و صنعتگران هنرمند این صنعت، انواع چراغ های تزئینی و روشنائی و انواع لوستر را به نمایش گذاشته اند.

همه کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه شده کاملا ساخت داخل، دارای علامت استاندارد و تاییدیه کیفیت از سوی مراکز و سازمان های مرتبط است.

حمایت از تولید داخلی و گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی، سرپا نگهداشتن کارگاه و واحد های تولیدی کوچک و متوسط، اشتغال آفرینی، گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بویژه زوج های جوان مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی(کالاهای شش گانه) است.

اجناس و کالاهایی که در چهارمین نمایشگاه ملی ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی(کالاهای شش گانه) عرضه شده است با تخفیف 15 تا 30 درصدی به فروش می رسد. همچنین زوج های جوان نیز می توانند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با ارائه عقدنامه و بصورت اقساطی تهیه کنند.

چهارمین نمایشگاه ملی«ملزومات جهیزیه و خانه ایرانی(کالاهای شش گانه)» تا 7 تیر هر روز از ساعت 10 تا 21 (نه شب) در مرکز نمایشگاهی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار