برگزاری کلاس های نویسندگی برای دانش آموزان در فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر

کاشمر(پانا) - کلاس های نویسندگی برای دانش آموزان و نوجوانان در فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر برگزار شد

کد مطلب: ۹۲۴۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس های نویسندگی برای دانش آموزان در فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر

نجمه صاحب زمانی نویسنده کتاب های ارزشی دفاع مقدس در گفتگوی باخبرنگار پانا گفت:باعث تاسفم میشود وقتی که میبینم جوانان و دانش اموزان ما از جنگ واتفاقات پیرامونش اطلاع درست وکافی را ندارند واینکه چرا وقتی ما در کشورمان اسطوره هایی این چنین داریم ،قهرمان داستانهای کودکانمان واسباب بازیهایی که در اختیار دارند باید قهرمانهای خارجی باشند که بیگانگان طراحی کرده ووارد فرهنگ زندگیمان کرده اند. و باید هر چه زودتر این مشکل فرهنگی برطرف شود.
وی با بیان اینکه که هدف از برگزاری این کلاس ها این است که زندگی به سبک شهدا را احیا نمایند گفت: همچنین سعی براین است که جوانان هرچه بیشتر وبهتر با سبک وصیاق زندگی شهدا اشنا شوند.

نجمه صاحب زمانی اظهار کرد: نسل جوان ما اگر سیره ی شهدا را دنبال کنند واز این عزیزان الگو برداری کنند ،مشکلات پیش رویشان کمتر خواهد شد.
وی ادامه داد: اموزش وپروش کشور باید بیشتر ازاین به این موارد حساسیت نشان داده ودفاع مقدس را در کتابهای درسی دانش اموزان به صورت کاملتر وجامع نشر دهند .

وی درپایان از تمام خانواده ها خواست که به امور فرهنگی وتربیتی فرزندانشان توجه بیشتری نشان دهند چرا که این عزیزان اینده سازان مملکت عزیزمان ایران هستند.

گفتنی است که این کلاس ها و فعالیت های فرهنگی در روز های دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار