رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

افتتاح کلاس های اوقات فراغت درجهت استفاده بهینه از تعطیلات تابستان است

شبانکاره،بوشهر(پانا)_آیین افتتاح کلاس های اوقات فراغت با حضوررئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش وپرورش آقای نیکو وکارشناس اردوها وفضاهای تربیتی آقای آریا خواه و رئیس و معاونین آموزش وپرورش منطقه شبانکاره و مدیران کانون ها در منطقه شبانکاره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کلاس های اوقات فراغت درجهت استفاده بهینه از تعطیلات تابستان است

در این آیین رئیس آموزش وپرورش ضمن سپاس و قدردانی از حضور میهمانان برنامه، در این باره گفت:. افتتاح کلاس های اوقات فراغت درجهت استفاده بهینه از تعطیلات تابستان است.

هوشنگ عباسی یبان داشت: آنچه ما را بیش از پیش مصمم می کند تا توجه ویژه به برگزاری هرچه بهتر کانون های تابستانی داشته باشیم بحث خطراتی است که می تواند در زمان تعطیلات تابستانی دانش آموزان راتهدید کند.

وی تاکید کرد: والدین باید توجه ویژه به اوقات فراغت فرزندانشان داشته باشند زیرا امروزه فضای مجازی و آسیب های اجتماعی می تواند آسیب های جبران ناپذیری به آنها وارد کند.

وی در ادامه افزود: استفاده از اوقات فراغت می تواند بصورت مطالعه و انجام فعالیت های تحقیقی و آزمایشگاهی و حتی استفاده از فضاهای تفریحی و ورزشی مثل رفتن به پارک و زمین های چمن مصنوعی صورت پذیرد و در واقع هدف کلی استفاده بهینه از اوقات فراغت است.

همچنین در ادامه برنامه هنرمندان شبانکاره ای به اجرای موسیقی سنتی سنتور پرداختند وسپس دختر نوجوان شبانکاره ای به اجرای نقالی پرداخت که مورد توجه و تشویق حاضران قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار