خیز تراکتورسازی برای خرید مهره‌های محبوب پرسپولیسی‌ها

(پانا) – تراکتورسازی قصد دارد دو نفر از مهره‌های مورد نظر پرسپولیس را جذب کند.

کد مطلب: ۹۲۳۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خیز تراکتورسازی برای خرید مهره‌های محبوب پرسپولیسی‌ها

مدیران باشگاه متمول تراکتورسازی تبریز که با آمدن دنیزلی برنامه‌های آماده‌سازی خود برای لیگ برتر نوزدهم آغاز کرده‌اند براساس لیستی که سرمربی مطرح ترکیه‌ای این تیم به آنها داده است در تلاش برای تقویت تیمشان با خرید ستاره‌ها هستند.

در همین راستا دو بازیکنی که گفته می‌شود تراکتورسازی تلاش ویژه‌ای برای جذب آنها دارد، دو نفری هستند که در لیست خرید پرسپولیس هم وجود دارند و به نظر می‌رسد تراکتورسازی قصد دارد با پیشنهادهای مالی وسوسه کننده خود این دو نفر را وارد لیست خود کند.

تراکتورسازی که محمد طیبی را از دست داده است برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب محمد حسین کنعانی‌زادگان است. مدافع ملی‌پوش فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز که قراردادش با این تیم تمام شده، بر اساس برخی خبرها، از بازیکنانی است که پرسپولیس به دنبال عقد قرارداد با او رفته است و حتی این خبر چند باری شنیده شد که طی روزهای آینده قراردادش را با پرسپولیس امضا می‌کند. البته گفته می‌شود خود کنعانی‌‍زادگان هم با توجه به سابقه بازی برای قهرمان ایران، کم‌میل نیست به تهران برگردد.

دومین مهره مورد نظر پرسپولیس که در لیست تراکتورسازی وجود دارد، وحید امیری هافبک چپ پای ترابوزان اسپور است که از پرسپولیس راهی این تیم ترکیه‌ای شد اما با عملکرد ضعیف در سوپر لیگ ترکیه در آستانه بازگشت به ایران قرار گرفته است.

وحید امیری از بازیکنانی است که دنیزلی با شناخت روی او نامش را به مدیران باشگاه داده و انتظار دارد که به زودی قراردادش را با تراکتورسازی امضا کند. البته امیری با ترابوزان یک سال دیگر قرارداد دارد و هر گونه عقد قرارداد با این بازیکن باید در درجه اول با صدور رضایت نامه از ترابوزان همراه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار