افزایش ظرفیت خدمات دندانپزشکی در درمانگاه فرهنگیان منطقه 13

تهران (پانا) - فاز دوم خدمات دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان منطقه 13 تهران با حضور حسینی ، مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ظرفیت خدمات دندانپزشکی در درمانگاه فرهنگیان منطقه 13

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 13 تهران؛ سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 تهران به همراه اعضای شورای معاونین، طی مراسمی با حضور در درمانگاه فرهنگیان منطقه 13 ، فاز دوم خدمات دندانپزشکی را افتتاح کرد.

در این مراسم که مدیر درمانگاه، جمعی از پزشکان و پرسنل شاغل در درمانگاه نیز حضور داشتند؛ حسینی، ضمن تقدیر و تشکر از ناصحی، مدیر درمانگاه، به منظور اهتمام ایشان در اجرای فرآیند عمرانی و فراهم کردن تجهیزات تخصصی ، اقدامات ارزشمند تمامی عوامل را درجهت گسترش خدمات پزشکی به فرهنگیان، ستودنی دانست و خاطر نشان کرد؛ آموزش و پرورش منطقه 13، تسهیلاتی از قبیل اقساط 5 ماهه، بعد از احتساب 20 درصد تخفیف کل هزینه خدمات دندانپزشکی به صورت کسر از حقوق برای همکاران فرهنگی شاغل در منطقه 13 در نظر گرفت.

در ادامه ی این مراسم، ناصحی گزارشی از روند گسترش فضای فیزیکی و نیز خرید 2 دستگاه یونیت دندانپزشکی ارائه نموده و اعلام کرد، در حال حاضر درمانگاه با دارا بودن تعداد 6 دستگاه یونیت و امکانات جانبی دیگر به خدمات دندانپزشکی خود ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار