واکنش پروفسور به مصاحبه جنجالی با سایت کروات؛ برانکو خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد

(پانا) – انتشار یک مصاحبه به نقل از سایت کروات هواداران پرسپولیس را برای ساعاتی نگران کرد، موضوعی که در نهایت با واکنش برانکو روبرو شد.

کد مطلب: ۹۲۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش پروفسور به مصاحبه جنجالی با سایت کروات؛ برانکو خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد

در حالی که ظهر سه‌شنبه باشگاه پرسپولیس با انتشار مصاحبه‌ای کوتاه به نقل از ایرج عرب مدیرعامل این تیم اعلام کرده بود که مبلغ طلب و پیش پرداخت فصل آینده برانکو آماده واریز به حساب او شده است، ساعاتی بعد و برخی سایت‌های خبری با انتشار مصاحبه‌ای از برانکو ایوانکوویچ باعث شدند که نگرانی برای آینده قهرمان فوتبال ایران بیشتر شود.

مرجع این مصاحبه یک سایت کروات زبان بود که در آن با انتشار نقل قولی از برانکو مدعی شده بود که سرمربی پرسپولیس گفته است حتی در صورت دریافت مطالبات باز هم پرسپولیس را تابستان 2019 ترک خواهد کرد، موضوعی که برای ساعاتی تبدیل به یکی از موضوعات داغ در بین هواداران فوتبال شد.

اما ساعات پایانی دیشب، برانکو در گفت‌وگویی گوتاه که با خبرگزاری فارس داشته است این موضوع را تکذیب کرده و گفته است:

« من مصاحبه منتشر شده را دیدم و همه صحبت‌های من درست منتشر شده اما یک جمله با صحبت‌های من فرق می‌کند. من به این خبرنگار گفتم که با وجود اینکه مطالبات من توسط قرارداد تضمین شده و قرارداد دارم اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد و نگفتم که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شوم.»

بدین ترتیب پرونده خروج برانکو از پرسپولیس با دریافت مطالبات بسته شده و این مربی کروات تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند قراردادش را با این تیم لغو کند. با این وضعیت پرسپولیسی‌ها باید در انتظار حضور برانکو در تهران و آغاز تمرینات باشند و شاید منظور از ابهام در همکاری از سوی سرمربی کروات پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه به او باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار