با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد:

جشن شکرگزاری یادگیری مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم توسط 122 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی استان

مشهد (پانا) - جشن شکرگزاری یادگیری مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه 122 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکرگزاری یادگیری مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم توسط 122 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی استان

ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: اگر زندگی پاک می خواهید باید زندگی ‌را با آیات قرآن گره بزنید و از این دریای عظیم در هر لحظه بهره ببرید که راه بهره وری آشنایی با قرآن است.

وی افزود: ما در سال تحصیلی جاری کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن مجید را برای 20 درصد دانش آموزان پایه سوم ابتدایی پیش بینی کرده بودیم که خوشبختانه طرح فوق مورد استقبال دانش آموزان و خانواده ها قرار گرفت و بیش از 45 درصد دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در این طرح شرکت کردند و این طرح در پنج هزار و 132 مدرسه و چهار هزار و 347 کلاس پایه سوم ابتدایی برگزار شد.

حقیقی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری قریب به ۲۵۰ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی توانستند حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم شوند و امیدواریم بتوانیم با کمک حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) طرح یادگیری مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم را گسترش دهیم و این مسیر را برای دانش آموزان علاقه مند ادامه دهیم.

شایان ذکر است طرح یادگیری مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با همکاری و مشارکت معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی و موسسه قرآنی باقرالعلوم (ع) اجرا می شود و در مراسم اختتامیه آن از 152 همکار فرهنگی و همچنین 152 دانش آموز منتخب قرآنی نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار