برگزاری دو رویداد بین المللی با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: ۲ رویداد بین المللی با محوریت گردشگری سلامت به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۸۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دو رویداد بین المللی با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل

نادر فلاحی اظهارکرد: ۲ رویداد بین المللی با محوریت گردشگری سلامت به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که ۱۵۰ میهمان خارجی و مسئولان کشوری در این رویداد‌ها حضور می‌یابند.

او در تشریح این رویداد‌ها افزود: همایش کشور‌های عضو اکو و نیز مسابقات لیگ والیبال با هدف معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسمات انجام یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور چند پروژه گردشگرمحور در سطح استان به بهره‌یرداری می‌رسد که از جمله می‌توان به افتتاح پل قوسی شکل شیشه‌ای هیر با ۹۸ درصد پپیشرفت فیزیکی و کلنگ‌زنی نخستین هتل پنج ستاره استان اشاره کرد.

فلاحی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های گردشگری می‌توان به پروژه سردر عالی قاپو، راه‌اندازی چندین موزه تخصصی و بهره‌برداری از مجموعه شیخ کلخوران اشاره کرد که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح این پروژه‌ها در دستور کاری قرار گرفته است.

او بیان کرد: نمایشگاه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری نیز ۱۳ خرداد ماه در نگارخانه ختایی راه‌اندازی می‌شود که نقش اساسی در جذب مسافران و ماندگاری آنان ایفا خواهد کرد که در تلاش برای ارائه خدمات به مسافران هستیم که اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار