مدیرکل کانون خوزستان

فعالیت‌های پژوهشی اولویت برنامه‌های کانون است

اهواز(پانا)- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: فعالیت پژوهشی و پژوهش محور در اولویت برنامه‌های کانون است و فعالیت‌ها در کانون استان خوزستان با توجه به این اقدامات پژوهشی برنامه‌ریزی، اصلاح و اجرا می‌شوند.

کد مطلب: ۹۱۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های پژوهشی اولویت برنامه‌های کانون است

وحید کیانی در کارگاه تخصصی یک روزه «بازآموزی اقدام پژوهی» که با حضور مربیان پژوهشگر کانون خوزستان در اهواز برگزار شد؛ با اعلام این مطلب افزود: در سال جاری 20 طرح اقدام پژوهی به همت مربیان و کارشناسان کانون خوزستان با هدف ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های کانون در مراکز فرهنگی هنری استان در حال انجام است.

او در ادامه با تقدیر از کارشناس آموزش و پژوهش کانون خوزستان بابت برنامه‌ریزی‌های متناسب در ارتقا فعالیت‌ها آموزشی و پژوهشی در استان یادآور شد: سال گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ۵ طرح پژوهشی انجام شده است و افزایش تعداد فعالیت‌های پژوهشی در سال 1398 نشان از توجه و اهمیت این فعالیت در برنامه‌های کانون است.

کیانی در ادامه تأکید کرد: ما در کانون با کودکان که سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند ارتباط داریم و تلاش می‌کنیم با برگزاری این‌گونه برنامه‌های آموزشی دانش علمی کارکنان خود را افزایش دهیم تا بتوانیم ، ارتقا کیفیت فعالیت‌ها و پایداری اعضا را شاهد باشیم.

اودر بخش دیگری از سخنان خود به هفته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: "روابط عمومی" هنر هشتم است و فعالیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی این واحد در صورت متناسب بودن با علم روز و تحلیل و واکاوی بازخورد نگاه مردم در راستای پژوهش‌های علمی باعث افزایش عملکرد بهینه سازمان می‌شود.

کیانی روابط عمومی را گوش و چشم و زبان سازمان برشمرد و تأکید کرد: این واحد علیرغم همه‌ی کاستی‌های موجود همواره برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مخاطبان درون سازمان و برون سازمان از هیچ کوششی فروگذار نیست.

مدیرکل کانون خوزستان در ادامه با قدردانی از همه‌ی تلاشگران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با اهدا لوح از تلاش‌های بهرام یارزاده دهکردی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار