نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی در نیشابور بر پا شد

نیشابور (پانا ) - نمایشگاه نقاشی وخوشنویسی گروهی کودکان هنرمندنیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۹۱۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی  گروهی  در نیشابور بر پا شد

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان کودک و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی آثار هنری دانش آموزان هنرمند مدرسه ابتدایی حکیم نظامی نیشابوربرپا گردیده است.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی آثار هنری دانش آموزان هنرمند مدرسه ابتدایی حکیم نظامی نیشابوراست که در آن 400 اثر نقاشی وخوشنویسی در ابعاد 30*21 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم ،پاستل ، مدادشمعی ،مدادرنگی وقلم نی است وبا سبک رئالیسم و فانتزی است و موضوع طبیعت ، طبیعت بی جان وچهره می باشد.

آتشی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی است که دانش آموخته در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش احمد کاشکی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی از 22 الی 26 اردیبهشت 98هر روز از ساعت 9 الی 12صبح و16 الی 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار