مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان مرکزی در رشته های والیبال، شطرنج و دو و میدانی برگزار شد

اراک(پانا)- مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان مرکزی؛ گرامیداشت شهید آنجفی و 1200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان، با برگزاری رقابت های والیبال، شطرنج و دو و میدانی پیگیری شد.

کد مطلب: ۹۱۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان مرکزی در رشته های والیبال، شطرنج و دو و میدانی برگزار شد

در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر این استان؛ دانش آموزان ناحیه یک اراک موفق به کسب مدال طلای مسابقات والیبال و شطرنج استان شدند و ساوه ای ها مدال طلای تیمی رقابت های دو و میدانی را به خود اختصاص دادند .

بنابراین گزارش از سری مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان مرکزی " گرامیداشت شهید آنجفی و 1200 شهید فرهنگی و دانش آموزان استان مرکزی " در دوره تحصیلی متوسطه، دانش آموزان اراکی موفق به کسب مدال طلای مسابقات شطرنج و والیبال استان شدند و ساوه ای ها مدال طلای تیمی رقابت های دو و میدانی را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات رشته شطرنج در دوره تحصیلی متوسطه اول که در محل سالن 13 آبان برگزار گردید؛ در پایان رقابت 9 تیم حاضر: ناحیه یک اراک به مربیگری "عباس دریا بیگی"، شهرستان خمین به مربیگری "محسن صادقی" و ناحیه دو اراک به مربیگری "داود گودرزی" به ترتیب به مقام تیمی اول تا سوم دست یافتند.

در ادامه برگزاری این دوره از مسابقات در رشته والیبال، 10 تیم در قالب مدرسه قهرمان در دوره تحصیلی متوسطه دوم، به مدت 2 روز در سالن شهید باهنر شهر اراک به رقابت پرداختند که در خاتمه، دانش آموزان منتخب دبیرستان ((شاهد امام خمینی ناحیه یک اراک)) به مربیگری "محسن داوودآبادی" مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت ها، تیم منتخب ((دبیرستان باقر العلوم خمین)) به مربیگری "رحمان اکبری" و ((دبیرستان غیر دولتی نام آوران ساوه)) به مربیگری "محسن بیرامی" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت های دو و میدانی دانش آموزان پسر استان مرکزی نیز به مدت یک روز در پیست دو و میدانی سالن شهید باهنر اراک برگزار شد که با پایان رقابت، 9 تیم منتخب استان در دوره تحصیلی متوسطه دوم در این مسابقات، تیم ساوه با هدایت "محمود رسوخی" موفق به کسب مدال طلا شد. همچنین تیم ناحیه یک اراک با هدایت "علی اصغر بداغی" و تیم ناحیه دو اراک با مربیگری "میثم نجمی" به مدال نقره و برنز این دوره از مسابقات دو و میدانی دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار