درخشش دانش آموزان هرمزگانی در جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی

راهیابی دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس به مسابقات جهانی لکوکاپ ۲۰۲۰ ترکیه

هرمزگان(پانا)- دانش آموزان مدارس ناحیه یک بندرعباس عضو پژوهش سرای دانش آموزی این ناحیه در پانزدهمین جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی"لکوکاپ شریف" توانستند با کسب مقام قهرمانی این رقابتها مجوز ورود به مسابقات جهانی 2020 ترکیه را دریافت نمایند.

کد مطلب: ۹۰۹۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان هرمزگانی در جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی"لکوکاپ شریف" در رشته های مختلف به منظور کشف توانمندی ها و استعداد های بالقوه دانش آموزان و ارتقاء سطح علمی آنان برگزار میگردد .

وی افزود: این مسابقات در روز جمعه 30 فروردین ماه 98 در قالب 18 رشته با حضور بیش از 5 هزار شرکت کننده از سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار گردید که دانش آموزان هرمزگانی توانستند با غلبه بر سایر تیم های شرکت کننده با کسب مقام های اول ، دوم و سوم در برخی از رشته های این رقابتها مجوز شرکت در مسابقات جهانی 2020 که در کشور ترکیه برگزار میگردد را دریافت نمایند .

دادی زاده اسامی دانش آموزان حائز رتبه اول تا سوم این رقابتها را بدین شرح اعلام کرد؛ روژان خوارزمی رتبه نخست در رشته لکولب مقطع مقدماتی، فاطمه ویس کرمی رتبه دوم در رشته لکولب مقطع متوسطه و دیانا دانش رتبه سوم در رشته سازه های خلاق .

این مسئول در پایان ضمن تشکر از دانش آموزان افتخار آفرین، اولیا و مربیان آنان برای این عزیزان در صحنه رقابتهای جهانی نیز آرزوی موفقیت نمود و از استقبال گرم محمدآشوری نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای، عسکری زاده عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و سایر مسئولین و حمایت های ایشان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار