مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تلاش و کوشش دانش آموزان و افتخاراتی که رقم می زنند حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است

اصفهان (پانا) - دوازدهمین دوره جشنواره استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و اولین دوره جشنواره استانی موشک های آبی استان اصفهان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۹۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تلاش و کوشش دانش آموزان و افتخاراتی که رقم می زنند حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در دوازدهمین دوره جشنواره استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و اولین دوره جشنواره استانی موشک های آبی ضمن تشکر ازهمراهی مجموعه هسا با آموزش و پرورش استان اظهار داشت:در آستانه پنجمین دهه انقلاب اسلامی ، بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صادر شد. این بیانیه دارای ویژگی بسیار مهمی است و بنده در این مجال کوتاه تنها به چند ویژگی آن اشاره می نمایم؛ و از شما دانش آموزان عزیز می خواهم با دقت نظر در بیانیه گام دوم انقلاب از رهنمود های این بیانیه مهم و ارزشمند است بهره بگیرید .

محمد اعتدادی در ادامه گفت : یکی از ویژگی های مهم این بیانیه بحث جامعیت آن است . در این بیانیه هم به مشکلات ، بی تدبیری ها و سوء تدبیر ها در طول چهار دهه انقلاب اشاره شده و هم به ظرفیت ها و امکانات وسیع و بی بدیل کشور ما اشاره نموده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار داشت : ویژگی دوم این بیانیه بحث نگاه به آینده است و امید می دهند مسیر طی نشده را باید طی نمود تا به قله های رفیع رسید.

وی در ادامه تاکید کرد : ویژگی سوم که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که در این بیانیه جوانان و نوجوانان مخاطب اصلی هستند ( اگر چه مخاطب بیانیه ملت ایران و مردم نیز هستند ) .

وی در ادامه افزود: نیمی از جمعیت کشور ما نوجوانان و جوانان هستند و بخش اعظم آنها در آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند که امروز ما شاهد آن هستیم که شما دانش آموزان با تلاش و کوشش کارهای بزرگی را انجام می دهید و بخشی از آن دست آوردهای همین جشنواره است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود : پرداختن به این مسائل و افتخارات بزرگی که شما رقم زدید همان چیزی است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به درستی به آن اشاره فرموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار