مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: توجه بیشتر به مهارت آموزی مسیری است که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم نموده است

اصفهان (پانا) - دوازدهمین دوره جشنواره استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و اولین دوره جشنواره استانی موشک های آبی استان اصفهان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: توجه بیشتر به مهارت آموزی مسیری است که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم نموده است

در دوازدهمین دوره جشنواره استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و اولین دوره جشنواره استانی موشک های آبی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از دانش آموزان ، سرپرستان ، مربیان ، مدیران و داوران حاضر در این جشنواره اظهار داشت: تشکر ویژه ای دارم از همکاران خودم در پژوهش سراهای دانش آموزی که به طور ویژه به این موضوع پرداخته اند .

محمد اعتدادی در ادامه با تاکید بر این موضوع که همه مسئولین آموزش و پرورش مکلف به اجرایی و عملیاتی کردن سند تحول بنیادین هستند گفت : در این سند تأکید بسیار زیادی به مهارت آموزی شده و نظام تعلیم و تربیت به جای پرداختن به محفوظات و مباحثی از قبیل کنکور مسیر خود را تغییر داده و توجه ویژه ای به مهارت آموزی شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود : امروز شما دانش آموزان با انگیزه به میدان آمده اید و افتخارات بزرگی را رقم زده اید؛ بحث مهارت آموزی که شما دانش آموزان به آن پرداخته اید مسیری است که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای مسئولین ، مربیان و معلمین ترسیم نموده است .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد : شاهد حضور جدی تر دانش آموزان در این قبیل جشنواره های استانی و کشوری باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار