نورافکن: دوست دارم در استقلال بمانم اما شارلوا باید موافقت کند

تهران (پانا) - بازیکن استقلال می‌گوید تکلیف ماندن او در این تیم به باشگاه شارلوا بلژیک بستگی دارد.

کد مطلب: ۹۰۸۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نورافکن: دوست دارم در استقلال بمانم اما شارلوا باید موافقت کند

به گزارش ایسنا، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: امروز تهران را به مقصد ابوظبی ترک می‌کنیم و دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذاریم. این دیدار بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا بازی رفت را برده‌ایم و آن‌ها برای انتقام می‌آیند. ما نیاز به این سه امتیاز داریم و با تمرکزی که ما داریم و حمایت هواداران می‌توانیم دوباره این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: ما باید ۵ امتیازی که فاصله داریم را جمع کنیم تا صعود کنیم. سعی می‌کنیم در این ۳ بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم صعود کنیم.

مدافع استقلال درباره برکناری کرانچار گفت: تقریباً ۶ ماه است که با کرانچار کار می‌کنیم و خیلی چیزها از او یاد گرفتیم. در این مورد تصمیم‌گیرنده نه من هستم و نه سایر بازیکنان و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد ما گوش به فرمان هستیم.

او همچنین درباره جایگاهش در تیم ملی امید و نیز وضعیت مهدی قائدی گفت: ما همه هم‌سن هستیم و نمی‌توان به ما گفت بزرگ‌تر تیم. مهدی قائدی هم مشکلات زیادی داشته است ولی امیدوارم روند خوبش ادامه پیدا کند.

نورافکن درباره تمدید قراردادش با استقلال گفت: من پیشنهاداتی داشته‌ام اما از ته دل دوست دارم در استقلال بمانم. باید ببینیم باشگاه شارلوا چه تصمیمی می‌گیرد و تکلیف این تیم با استقلال چه می‌شود. من دوست دارم در استقلال بمانم اما اگر شارلوا اجازه ندهد باید به این تیم برگردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار