امام جمعه زیرکوه: : شهرستان زیرکوه نیازمند توجه ویژه خیرین مدرسه ساز است

زیرکوه (پانا) ـ امام جمعه زیرکوه گفت: در حال حاضر در خود مرکز شهرستان هنوز دانش آموزان نمونه ما در کانکس درس می خوانند و نیازمند توجه خیرین برای ساخت کلاس درس هستیم.

کد مطلب: ۹۰۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زیرکوه: : شهرستان زیرکوه نیازمند توجه ویژه خیرین مدرسه ساز است

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در بخش های متعدد به خصوص مدرسه سازی در شهرستان زیرکوه صورت گرفته است، گفت: زیرکوه بدلیل محروم بودن و از طرفی اینکه دو زلزله را در آنجا داشته ایم، نیاز است که در بحث مدرسه سازی توجه بیشتری به این شهرستان صورت گیرد.

او افزود: در حال حاضر در خود مرکز شهرستان هنوز دانش آموزان نمونه در کانکس درس می خوانند و نیازمند توجه خیرین برای ساخت کلاس درس برای آنها هستیم که از همه خیرین مدرسه ساز که در این زمینه کار خیر انجام می دهند می خواهیم که توجه ویژه ای به شهرستان مرزی زیرکوه داشته باشند.

امام جمعه زیرکوه به ظرفیت بالا و استعدادهای درخشان دانش آموزان این شهرستان اشاره کرد و گفت: از همین منطقه محروم، نخبگان خوبی داریم که امروز معاون وزیر، استاندار، مدیرکل و مسئولیت های دیگر در نقاط مختلف کشور دارند که نشان از توان و همت دانش آموزان این منطقه دارد.

حجت الاسلام مرتضایی نیا با اشاره به در پیش بودن بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، گفت: برگزاری این جشنواره اقدام خوبی است چراکه ذهن های خیرین به سمت مدرسه سازی معطوف شود.

او افزود: اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز هر چند مدت یکبار در خارج از استان برگزار شود اقدام خوبی است که خیرین استانی دیگر را هم پای کار می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار