امام جمعه اهل سنت زیرکوه: لزوم توجه خیرین مدرسه‌ساز به مناطق محروم

زیرکوه(پانا) ـ امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: چنانچه بخواهیم به دستورات دین اسلام توجه داشته باشیم باید خیرین به این سمت حرکت کرده تا شاهد ساخت و ساز مدارس در مناطق مختلف و به ویژه محروم کشور باشیم.

کد مطلب: ۹۰۷۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اهل سنت زیرکوه: لزوم توجه خیرین مدرسه‌ساز به مناطق محروم

مولوی سیدمصطفی حسینی امام جمعه اهل سنت زیرکوه ، با اشاره به اهمیت کارهای خیر از جمله مدرسه‌سازی در دین مبین اسلام، گفت: یکی از کارهای مورد سفارش قرآن و اسلام ساخت و ساز مدارس است که سنگ بنای تعلیم و تعلم در آن بنا نهاده و مصداق احادیث رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

او با بیان اینکه جامعه‌ای که مراکز تعلیم و تعلم در آن کم باشد قطعاً عقب‌افتادگی‌هایی خواهد داشت، افزود: چنانچه بخواهیم به دستورات دین اسلام توجه داشته باشیم باید خیرین به این سمت حرکت کرده تا شاهد ساخت و ساز مدارس در مناطق مختلف و به ویژه مناطق محروم کشور باشیم.

امام جمعه اهل سنت فندخت زیرکوه با بیان اینکه خیرین امر مدرسه‌ساز، سرمایه و آنچه در این راه خرج می‌کنند مورد پسند خدا است، اضافه کرد: از طرفی فرزندان این سرزمین می‌توانند از جایگاه تعلیم و تعلم برخوردار باشند.

او اظهار داشت: این اقدام باعث می‌شود تا ثواب اخروی نصیب این خیرین بشود چراکه هم تعلیم و تعلم صورت گرفته و هم تأکیدات اسلام محقق می‌شود.

مولوی حسینی با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی در دنیا باعث آبرو و آخرت ذخیره‌ای برای خیرین خواهد بود، گفت: خیرین تا امروز خوب در امر ساخت و ساز مدارس ورود کردند که جای تشکر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار