گلباران مزار شهدا درپاکدشت

پاکدشت( پانا) - گلزار شهدای شهرستان پاکدشت در بخش های پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد عطرافشانی و گلباران شد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
گلباران مزار شهدا درپاکدشت

در این مراسم، خانواده شهدا و مردم شهید پرور با قرائت فاتحه و اهدای گل یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم را گرامی داشتند.

مسئولین شهرستان هم در کنار مردم با حضور در گلزار شهدایِ ده امام و قرار دادن شاخه های گل بر مزار شهیدان، به مقام شامخ شهدا آنان ادای احترام کردند.

حسین شیرازی معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری پاکدشت ضمن حضور در این مراسم و شست و شوی قبور مطهر شهدا با گلاب در سخنانی گفت: شهرستان پاکدشت بیش از 400 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس و 60شهید مدافع حرم ایرانی و افغانستانی تقدیم انقلاب و آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کرده است.

او در ادامه با اشاره به دیدارهای نوروزی گفت: به حکم ادب و ادای احترام و تکریم و سپاسگزاری از ایثارگران، در ایام نوروز از خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و آزادگان شهرستان پاکدشت دیدار به عمل می آید و این دیدارها در قالب گروه‌های مختلف و با هماهنگی رؤسای بنیاد شهرستان ، معتمدین و مسئولین ادارات انجام خواهدشد.

ویژه برنامه بزرگداشت شهدا با حضور حجت الاسلام اندرزگو(فرزند شهید اندرزگو)،در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار