در آخرین روز از هفته منابع طبیعی صورت گرفت؛

غرس چهل اصله درخت میوه توسط وزیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران کل استان‌ها

تهران (پانا) - در آخرین روز از هفته منابع طبیعی چهل اصله درخت میوه توسط وزیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران کل استان ها در اردوگاه شهید باهنر تهران غرس شد.

کد مطلب: ۹۰۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
غرس چهل اصله درخت میوه توسط وزیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران کل استان‌ها

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی در این مراسم اظهار کرد: با تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت مسئولان به اهمیت منابع طبیعی و خصوصا کاشت درخت میوه در این ایام توسط ایشان، تصمیم گرفتیم تا با اهمیت به این روز به کاشت درخت میوه در اردوگاه شهید باهنر اقدام کنیم.

وی افزود: با حضور و مشارکت معاونین و مدیران کل آموزش وپرورش ۳۲استان کشور با کاشت درخت به صورت نمادین به استقبال بهار می رویم؛ به امید اینکه ایرانی سرسبز و شاداب را در سال ۹۸تجربه کنیم.

بطحایی خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای ضروری و بسیار مهم، نگهداری محیط زیست است، محیط زیست یک امانت الهی در دست ما است و باید از آن حفاظت کنیم و به نسل بعد تحویل دهیم .

وی ادامه داد: صیانت از محیط زیست یک وظیفه بزرگ ملی است و باید در کودکان و دانش آموزان نهادینه شود.

عضو کابینه تدبیر وامید اظهارکرد: متاسفانه گاهی اوقات اغلب دانش آموزان از انجام ابتدایی ترین مهارت ها از جمله درختکاری بی بهره هستند لذا در راستای سیاست‌های مهارت آموزی تلاش می‌کنیم کاشت درخت توسط دانش آموزان به عنوان درخت مهارت انجام شود.

شایان ذکراست؛ دراین مراسم علاوه بر معاونین وزیر، مدیران کل استان‌ها، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آب خیز داری کشور نیز حضور داشتند واز اجرای این برنامه توسط آموزش وپرورش تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار