غرس 100 اصله نهال مثمر در موسسه خیریه میاندوآب

ارومیه(پانا)- یکصد اصله نهال مثمر همزمان با چهارمین روز از هفته منابع طبیعی در موسسه خیریه گل های باغ رحمت مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان میاندوآب با حضور امام جمعه، شماری از مسوولان و دانش آموزان 2 مهد کودک این شهرستان کاشته شد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
غرس 100 اصله نهال مثمر در موسسه خیریه میاندوآب

رییس اداره منابع طبیعی میاندوآب درحاشیه این آیین گفت: این برنامه با همت موسسه زیست محیطی «یام یاشیل» این شهرستان برگزار شد و طی آن این نهال ها که شامل سیب، گلابی، هلو و آلو بوده و توسط یکی از دوستداران محیط زیست برای کاشت در این موسسه خیریه اهدا شده بود غرس شد.


صمد باقری افزود: این برای دومین سال متوالی است که با پیشنهاد موسسه یام یاشیل میاندوآب، در هفته منابع طبیعی، درخت مثمر بجای درخت غیرمثمر در این شهرستان غرس می شود.


وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و نگهداری از گونه‌های گیاهی همواره در اولویت قرار دارد، بیان کرد: حراست و حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه عمومی است و در این راستا حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری درست از منابع طبیعی تجدیدشونده به عنوان دیگر اولویت زیست محیطی مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.


باقری گفت: کاشت درخت یادبود در قطعه هنرمندان با حضور جمعی از هنرمندان این شهرستان نیز از دیگر برنامه های این موسسه زیست محیطی است که به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار