نصب المان سفره هفت سین و اکران طرح های فرهنگی درمنطقه 19همزمان با استقبال از بهار

تهران (پانا)- معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 شهرداری تهران گفت: در راستای ایجاد زیبایی بصری، رنگ آمیزی نرده، مبلمان شهری، پایه تابلو و میله های پرچم، ترمیم رنگ گاردریل ها به طول 5 هزار متر،پل های عابر پیاده و شستشوی نما با واتر جت در دستور کار اداره زیبا سازی این حوزه قرار دارد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نصب المان سفره هفت سین و اکران طرح های فرهنگی درمنطقه 19همزمان با استقبال از بهار

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی افزود: به همین منظور آذین بندی با ریسه به طول 18 هزار و 500 متر در معابر نواحی پنجگانه انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با تأکید بر زیباسازی ورودی و خروجی‌های منطقه به عنوان یکی از اقدامات شاخص برای استقبال از نوروز گفت: در این خصوص 500 تخته پرچم های رنگی و الوان نصب و با 6 هزار و 500 متر طول ریسه های نوری این مکان ها آذین بندی می شوند.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد زیبایی بصری، رنگ آمیزی نرده، مبلمان شهری، پایه تابلو و میله های پرچم، ترمیم رنگ گاردریل ها به طول 5 هزار متر،پل های عابر پیاده و شستشوی نما با واتر جت در دستور کار اداره زیبا سازی این حوزه قرار دارد.

رباطی با اشاره به اهمیت حذف نازیبایی های بصری و تاثیر آن در زیبایی شهر خاطر نشان کرد: 22 هزار و 500 متر نماها و جداره های شهری با مواد پوشاننده پاکسازی، ترمیم نورپردازی 120 مورد پل های عابر پیاده و سواره رو و جمع آوری 80 مورد بنرهای غیر مجاز انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار