بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در پی حادثه تروریستی

تهران (پانا) - کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در پی شهادت جمعی از نیروهای مرزبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدام انتحاری تروریست‌ها، این واقعه تروریستی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در پی حادثه تروریستی

به گزارش روابط عمومی کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی، در بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی آمده است: «حادثه تاسف‌بار و جانگداز تروریستی و خونین اتوبوس حامل حافظین فداکار و از خودگذشته مرزهای وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از دلاور مردان غیور کشور عزیزمان شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید.

'وقوع این حادثه تروریستی و حزن‌انگیز، توسط عناصر کوردل و به تحریک دشمنان این مرز و بوم، در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخ جهان در عصر حاضر بوده، نشان از شکست دشمنان ایران اسلامی است'.

کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی، ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های گرانقدر شهدا و مجروحین، این واقعه دردناک را به محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بلندمرتبه برای شهدای والا مقام علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین آمده است: طی چهل سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی از این دست اعمال تروریستی که نشان دهنده ناتوانی دشمنان این میهن اسلامی است، بسیار دیده شده است؛ فلذا هیچ یک از این اتفاقات ذره ای از روحیه انقلابی و شهادت طلبی ملت غیور ایران و تنفر آنان نسبت به استکبار جهانی نخواهد کاست.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند. در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار