جوانان از دارایی های گران‌بهای جامعه هستند

بوشهر(پانا) - نماینده استان بوشهر در مجلس دانش آموزی کشور، جوانان را امید و ضامن آینده و دارایی گران‌بهای یک جامعه دانست.

کد مطلب: ۸۹۴۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جوانان از دارایی های گران‌بهای جامعه هستند

محمد دهقان نماینده استان بوشهر در مجلس دانش آموزی کشور به نمایندگی از 200 هزار دانش آموز بوشهری برای اولین بار پیش از خطبه های نماز جمعه ی شهرستان بوشهر بیان کرد : جوانان امید و ضامن آینده اند و در دارایی یک جامعه گرانبها ترین گنجینه به شمار می روند و این امر زمانی تحقق پیدا میکند که نوع تربیت و هدایت آنها متناسب با فرهنگ و عرف یک جامعه باشد .

دهقان همچنین افزود : رمز اوج گرفتن و مقاومت کردن جمهوری اسلامی ایران در برابر انواع مشکلات ، ایمان به منطق و خلاقیت های نسل جوان است .

مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد : جوانان در ساختار اجرایی و مدیریتی در مناطق شهری و روستایی استان و کشور می توانند نقش آفرین باشند .

دهقان گفت : هر جا جوشش و کوششی به ثمر نشسته است نشان از حضور گرم و فعال جوانان می باشد .

رئیس شورای دانش آموزی استان بوشهر افزود : قطعا سیر صعودی پیشرفت یک جامعه زمانی است که هم مسئولان و هم مردم با استفاده از علم عالمان ، تجربه ی بزرگان و خرد جمعی بکوشند تا همه با هم برای آبادانی و سر افرازی میهن عزیزمان تدبیر اندیشیده و گام های بلندی برداشته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار